Hockeyfreaket

Skolan.

Kategori: Allmänt

Sitter i skolan nu, ska ha datakunskap, men Stefan är inte här så här sitter man rastlös och har inget att göra.. Egentligen så ska vi nog jobba, men det är nog inte nån som jobbar.. sen har vi rast, till kvart i ett, kmr ju inte ha nåt att göra, blir säkert ett par omgångar med biljard då;P som vanligt, hehe..

Tänkte faktiskt att jag skulle träffa Jocke snart me, men va fan eftersom min msn har damp så kan jag inte skriva till folk, elr iaf inte till honom! Det e ju helt cp!!!!! De e typ ödet som gör allt det här, det vill typ inte att vi ska ses! Men jag ska fan se till att få tag på han;) haha,

Fredagen va helt underbar! Måste verkligen göras om när Frida fyller i december!;D längtar verkligen tills vi ska göra om det!!:D Jag orkar inte skriva och berätta om allt som hände, men ni kan kolla in på Petras blogg för att kolla på bilder och läasa om kvällen, www.petora.blogg.se Tkr verkligen att ni ska kolla in bilderna! Men kolla även på min bdb på bilder, www.hockeyfreaket.bilddagboken.se

Imon är det hockey igen!:D Längtar som helvete nu, va ju ett tag sen man va på hockey senast, tänkte ju åka till Ängelholm o Skåne i lördas, men när jag skulle boka resan så var det fullt! Snacka om att jag blev lite sur! men får åka på andra resor, saknar allt galet hockeyfolk!;) underbara människor!!:P

Ni kanske har märkt att min blogg ser lite annorlunda ut, Alma fixade lite på den:P  Men kanske ska  ändra lite till nu när jag kan då, hade ju fan ingen aning om innan hur man gjorde, men nu vet jag lite iaf;P

Och Jämtin, den svikarn har skrivit på för fucking jävla Lhc!! Fuck va arg jag blev på både Jämtin och Stillman!!!!!!!! Dom kämpade ju fan inte ens för att få hem han! Men tro fan han går till Lhc när dom ger han ett grymt mkt bättre kontrakt än vad Hv hade tänkt att göra! Så dom får fanimej skylla sig själva, men jag ska ju inte ljuga! Jag hade ju hellre sett han i Hv än i Lhc, eftersom han är min favorit, och kmr va i lång tid framöver, men nu ska han inte få den äran att bli tryckt på min nya tröja, utan ist så ska jag trycka, Beech #16! För han e så jävla grym, han e liksom överallt o ingenstans när han e inne på plan! Så jävla go är han!!;P

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, men kanske skriver senare när jag kmr hem.. Ha de bra, bye bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: