Hockeyfreaket

Söndag.

Kategori: Allmänt

Usch, mår inte bra!:/ alkoholen igår gjorde ju inte saken bättre heller.. men men, alkohol e ju mumma!;)

Igår va det bland den trevligaste/roligaste dagen i hela mitt liv! Fy fan va kul jag hade me Petra & Frida, och alla trevliga o roliga killar gjorde saken grymt mkt bättre!!;D detta måste verkligen göras om, haha, lite utnyttjande av Frida här men det får hon ta tkr jag!;)
Jag & Petra sov över hos Frida, elr sov vet jag ju inte om vi gjorde, men de e såna smällar man får ta liksom:P

Vet inte om jag ska till skolan imon:/ känns inte som det just nu iaf! Känner verkligen inte för det!!! Vill liksom bara få vara hemma o sjuk en dag som alla andra får va ibland.. Till o me mamma sa att jag kunde vara hemma imon, men om jag e hemma imon så kmr jag säkert inte få gå på hockeyn imonkväll, vill gå för att se hur bra Rögle e. Men endå så vill jag inte,

Idag när jag skulle hämta ut min biljett o ta ut pengar till bussen imon så när jag ska ta ut pengar så står det att min bank inte godkänner uttaget, så när jag ringer till Nordea så visade det sig att jag hade 0,79 kronor kvar på mitt kort!:/ allt jag äger just nu är 20 kr!:O:/
Så Petra, nej jag tänker inte gå på Lucia-bion! Som sagt, jag har inte råd! :/

Asså just nu känns det inte som jag orkar bry mig om nåt/nån! Om nån säger nåt så svarar jag typ ba:
-Jaha?!
Jag bryr mig verkligen inte om folk längre, jag vet dock inte vrf, känns som jag e elak på nåt vis.. Känner mig helt jävla känslokall, allt som jag bryr mig om är hundarna, dom e allting som betyder nåt för mig just nu!

Saknar Maja som fan idag me, skulle verkligen behöva träffa henne nu!! Saknar alla galna men mysiga o underbara dagar vi haft<33333 kmr aldrig glömma makaron-pizzan!xD fy fan va kul det va!!;) vill ha tillbaks dom tiderna då vi umgicks i stort sett jämt, men nu är den förbannade skolan ivägen! :/
Men nån dag så ska vi ses har jag bestämt!;) haha,
Till Maja: -Nån dag i veckan som du vill träffas?:)

Tänkte jag skulle lägga in bilder på alla underbara hundar:)


Henna,den bästa!<3


Twist<3


Zakera<3


Valium(Valle)<3


Boss,jag saknar dig!:'( <3

Kommentarer

  • Petra säger:

    Okey, surt att ingen i klassen ska med på det >.< blir bara jag, emme, monica och linn. Men men, vi kan gå nästa år oxå :P

    2008-12-01 | 06:54:27
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Vi har sett hampus :P Hur mår du?

    2008-12-01 | 10:58:14
  • Ida säger:

    Till Petra:jaa det kan vi säkert göra:)



    Till anonym:(Vem e du?)okeej,kul för er då.. mår väl sådär, kunde ju som sagt vart bättre!

    2008-12-01 | 13:54:29
    Bloggadress: http://hockeyfreaket.blogg.se/
  • Anonym säger:

    haha fan vad du gör mej glad:D jag började fan asgarva när jag läste makaron-pizzan hahaha:D älskar dig<333

    2008-12-03 | 13:07:59
  • Maja smarthuvve:)(Y) säger:

    oj glömde namn på förra inlägget visst:P

    2008-12-03 | 13:09:27
  • Ida säger:

    hahahaha xD makaron-pizzan e ju bäst!!xD

    älskar dig me<333333

    2008-12-04 | 13:30:43
    Bloggadress: http://hockeyfreaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här: