Hockeyfreaket

Tråkigt!

Kategori: Allmänt

Jag har så grymt tråkigt! Vet fan inte vad jag ska göra, sitter bara framför datorn o lyssnar på musik o har tråkigt! Ingen rolig att chatta med, min bdb e fucked up o funkar inte som jag vill, jag har absolut inget att göra! Och att jag ska till skolan imon gör ju inte saken bättre direkt!:/ Fuck va tråkigt!
Jag har absolut ingen lust att kolla på film elr tv heller! Vill bara att det ska va nån hos mig, vill bara ha nån att umgås med, men har ingen att va med nu:(

Funderar på att skriva på mitt släktträd, men känner inte för det heller, och det skulle vart inlämnat i fredas, och så har jag novellen som ska va inne på tisda, usch, känns som jag har mkt nu, men egentligen så har jag ju typ inget:/ borde räkna lite matte med, borde verkligen ta tag i matten nu men jag pallar verkligen inte det! När jag är i skolan nu så vill jag bara va där, vill inte ha nåra lektioner, utan bara va där.. Bara få va med kompisarna och liksom bara få va, men de e ju ingen risk, för går man inte i skolan så får man ju inga pengar, och får jag inga pengar så kan det bli jobbigt!

Har fått tillbaka mina problem i foten me:/ den bara jävlas med mig hela tiden! Tabletterna hjälper ju fan inte ett piss, varför ska jag käka 7 tabletter i veckan för när dom inte hjälper liksom?!?! Det e ju bara onödigt liksom!

Usch, mår fan inte bra just nu!:/ Tänker bara på Han<3, är som en jävla textremsa i huvvet som åker framför mina ögon o på där står Hans namn:/ vill inte detta nu, orkar inte med detta nu! Blir ju inte bättre av att jag lyssnar på massa deppig musik:/ o samtidigt som jag deppar så blir jag arg på mig själv för jag får ju inte vara deppig o lessen, jag måste ju vara stark o pigg hela tiden! jag får inte deppa, jag är den som ska vara glad jämt o peppa andra när dom e deppiga!
Men vem stöttar mig när jag e deppig då? Då känns det fan som jag e helt ensam, nu känns det som jag inte har några vänner heller, men en sak ska ni veta! Jag har dom absolut bästa vännerna man kan ha!
Men känns som dom e borta när jag vill ha nån att prata med, jag mste våga öppna mig för dom! Jag vågar inte det, för då får jag en känsla av att dom tkr att man e värsta mesen! Det e nog drf jag inte öppnar mig för människor så lätt, inte när det gäller sånt iaf! Måste väl våga öppna mig för dom, men det är fan inte lätt!
Saknar Maja nu, känns som vi glider ifrån varandra! Men det ska vi fanimej inte göra! Det tillåter jag inte!! För hon e den som betyder mest för mig!<3333 Hon vet det nog inte, men hon betyder mest för mig och jag är lyckligast i hela världen att få ha henne som vän!<33

Det va allt jag hade att säga just nu, hörs väl imon elr nåt.. Bye Bye People!

Kommentarer

  • Maja plutt<3 säger:

    Du får gråta precis hur mkt du vill och du kan prata om precis vad som helst med mej, jag tkr ändå att du é den starkaste människan jag känner och absolut ingen mes!!<333



    Saknar dej mkt sweet<3 Vi får inte glida ifrån varann(!), vi ska va bästa vänner 4-ever!:)

    Du är det bästa jag har, och det kmr du alltid att vara<33

    2008-11-24 | 07:47:55

Kommentera inlägget här: