Hockeyfreaket

Tråkigt!

Kategori: Allmänt

Tidigare idag när jag skrev så hade jag ju inte gjort så mkt mer än att vakna typ..
Men nu kan jag skriva lite mer:P
Idag så bråkade jag o pappa som vanligt, men sen när jag hade lagat mat, bytt lakan i min säng och deras säng, gett han paket och sen fixat farsdag fika, så först nu pratar han med mig igen! Men palla va så jävla förbannad o tjurig hela tiden! Så nu slipper jag väl gå elr åka moppe till bussen imon, om han inte hinner få nåt mer utbrott ikväll elr imon.. Men eftersom jag går upp 5.20 och han 5.30(oftast) så kan han ju inte bli tjurig på mig för att jag inte går upp:P haha, jag e smart jag!;)

Vet inte vad jag ska hitta på nu den tiden som e kvar på dygnet:P eftersom jag inte har nån lust att sova tidigt så vet jag inte vad jag ska hitta på, men det e ju ingen rolig människa inne på msn heller som man kan chatta med, så jag vet inte vad man kan hitta på..

Fan vad jag längtar till fredag!!;D & även till torsdag!!:P min dag hela dan då!;D hehe,
Imon är det skola igen, har data sen rast från 9.55 till 12.45!! och sen bild.. Med tjuriga idiot-Liselott!!! Fan vad jag hatar henne!!!

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, men hörs väl gott folk..

/Puss Puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: