Hockeyfreaket

Fredag.

Kategori: Allmänt

Idag är det fredag:) idag vart det skola, första timmen kollade vi på en film som typ handlade om hjärt-& lungräddningsgrej, den var helt fucking ointressant! så satt och spelade nåt läskigt spel på mobilen xD hahahaha
sen efter det så målade vi pärmar, det va helt okej:) sen vart det mat och sen vart det matteprov, fy fan va dåligt det gick!!!!:/ aldrig att jag kmr få godkänt på det! av typ 17 frågor så svarade jag kanske på 7st! :S fy fan!!

Efter skolan så höll jag Alma sällskap tills 10:an kom så tog jag & Emma den till June, sen väntade hon med mig där på trean, sen tog jag den till sjukhuset, skulle besöka mamma:) och jag irrade omkring på hela sjukhuset typ!xD haha,
sen gick jag ut och satte igång mobilen och ringde till mamma och frågade vart fan jag skulle ta vägen egentligen, sen hittade jag vart jag skulle, PUH! vilken tur asså!;P och när jag kom upp till mamma så vart pappa,Helena,Marcus,Eva & Lowa där:) och Marcus typ skrek HEEEJ IDDDAAAA över hela sjukhuset när jag kom!;D vilken gullunge han e!!;P

Sen när vi drog därifrån så åkte vi till Maxi, men eftersom det e löning idag och typ nån grej på Maxi som har gjort att dom sänkt priset så var det packat med folk där, så jag å pappa drog upp till A6 ist:D vi handlade på Coop och sen käkade vi på Dragon, sen gick jag o lämnade sakerna i bilen och lurade massa folk!xD haha
sen gick vi till Telia och sen till DinSko, där fick jag ett par stövlar för 450kr:)

och kan ni tänka er, det va faktiskt lite klack på dom;) haha :P


Och imon e det hockey, vet inte riktigt vem det är jag ska gå med:S men det verkar som att Alma & Hampus ska gå trots allt så det blir väl att jag går med dom:)
Hoppas Hv vinner imon! Elr dom måste vinna rättare sagt!!!
Och Stefan Liv blev pappa igår igen, till en liten Harry;P så gulligt, Herman & Harry:D lika söta som sin pappa;) haha

Men nu har jag inget att skriva mer, hörs väl..

/ Puss Puss<3

Kommentarer

  • Bästaste Maja:) säger:

    tjoho gumman:) jag tkr att det é lite dåligt med kommentarer från folk på din blogg! så drf tänkte jag slänga in ett par kommentarer;) väääärsta fina skorna ju, blir ju fan avis nu jue;/:P hehe.

    <33

    2008-10-26 | 19:23:48
  • Anonym säger:

    hejhej:) joo lite dåligt e det allt:P hehe jaa dom e snygga dom;)

    <33

    2008-10-26 | 19:48:16
    Bloggadress: http://hockeyfreaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här: