Hockeyfreaket

Fredag.

Kategori: Allmänt

Idag är det fredag:) och sista dan på lovet. Men det gör inte mig så mkt faktiskt:P hehe,
Imon är det lördag, då ska jag & Maja på hockeym, :)<3 kuljul:P hehe,
Sen efter hockeyn så ska vi troligtvis sova hos Eva, jag o Eva ska höras idag och se hur det blir imon:P

Maja kanske ska komma o spöka hos mig?!?!:O hjälp!!;) haha, jag lär nog inte bli så rädd för Maja;P <3

Vilka är det som ska med till Stockholm mer än jag & Maja?:P för antagligen ska hon med dit;D hehe, jippi:P
Kommentera och säg vilka som ska med;P

Idag lagade jag köttfärssås och spagetti till mat, det vart faktiskt helt okej:)
Haha pappa va klockren innan!xD
Han typ ba:
-Taggar du?
Och jag typ ba:
- Huh?!
Pappa sen ba:
- Vad betyder det egentligen?
Så då vart jag tvungen att förklara vad tagga va, och ja, de gick ju som det gick;P haha,

Fan va sur jag blir på bdb asså! Det typ står ba:
Det spökar på bilddagboken, vi är strax tillbaka
Jag hatar när det håller på att krångla och jävlas hela tiden!!

Annars vet jag inte vad som händer idag, får se om Maja kanske kmr hit då:P Annars så blir det väl att slappa och kolla på Idol tror jag:P har typ ingen aning om vilka som är vilka typ, jag har mina favoriter och dom håller jag mig till;P hehe,

Men nu vet jag inte vad jag har att informera om mer:P Men kanske skriver mer lite senare elr nåt, bye bye people;)

/Puss Puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: