Hockeyfreaket

Lördag.

Kategori: Allmänt

Då var det helg igen då. Och jag har som vanligt typ inget att göra:/ fan va segt!!!! Jag skulle egentligen gått på hockey idag, men eftersom vi lever fattigt nu så får jag ju givetvis skippa mina intressen, det blir som vanligt jag som kommer sist!! Men aja, Hv vann iaf med 3-2:D Nu kmr det, nu är tiden då Hv ska upp till toppen igen och regera resten av säsongen;P
Imon ska jag, mamma, pappa, Helena och Boss till Borås:/ jag vill inte det!!!! Ska dit på hundutställning, första tävlingen med Boss, usch jag tycker inte om han längre! Det har verkligen gått för långt med han nu! Han är för fan bara en hund och inget jävla barn! Ni kan ju komma tillbaka när ni är beredda att ta eran dotter i första hand och inte en hund!!

Är taggad som fan till nästa lördag! Jag längtar verkligen ihjäl mig snart! Jag vill åka dit nuuuu!!! Jag vill kolla på hockey nuuu!! Jag vill inte vara hemma, jag vill vara i Göteborg elr Jönköping! Usch, jag är verkligen desperat nu att få kolla på hockey! Får väl kolla på Timrå-Fbk sen:P det e ju inte Håve, men de ju hockey iaf;P

Igår vart Maja hos mig;D Vi hade kul kul!! Hahahahaha vad vi lurade Emma me!xD
Vi gjorde typ inget fast ändå massor;S xD haha det lät roligt! Sen typ vid halv tolv så började vi kolla på Taxi 2 sen vid halv ett typ så kom Elin och hämtade henne, då gick jag och la mig, va så jävla trött! Men hade ju gått upp vid 5.20 på morgonen me:S usch man ska inte behöva gå upp så tidigt!!:/

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, men kanske skriver senare elr så skriver jag imon om hur det gick i Borås..

/ Puss puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: