Hockeyfreaket

Torsdag.

Kategori: Allmänt

Idag är det torsdag.. Idag har jag strykt tvätt, hjälpt mamma med blommor, och sen fixade jag sovplats tills på lördag:P
Maja, det gick bra att vi sov hos Eva, hon kunde kanske t o m hämta oss efter hockeyn:P

Jag va även på vårdcentralen idag och fick min vaccination mot influensa, måste ju typ ta det för jag käkar dom där gift-tabletterna, för om jag får influensan så kan det bli jobbiga komplikationer sa hon:S hon sa även att man kunde känna sig sjuk och så efter denna sprutan.. Men det överlever man väl det med;P

Jag har skrivit mina dokumentationer på gravbuketten och kransen vi gjorde i skolan, jag hoppas det blev rätt.
Tänkte jag skulle skriva analysmallen på min svenskabok, har inte tänk att skriva nån på engelskan eftersom jag inte förstår vad det är jag läser, och eftersom jag inte förstår vad det är jag läser så kan det ju bli lite svårt att skriva nåt om den! Ska nog skriva lite på min novell med, har ju typ bara en halv sida elr så, och jag kan inte komma på nåt bra jag vill skriva om..

Men men, nu ska jag dra och käka, kanske skriver nåt mer lite senare!

/Puss Puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: