Hockeyfreaket

Fullbokad helg! :D

Kategori: Allmänt

Åhh bara en dag kvar till Thåström och bara 2 till Göteborg!! :D
Sen är det hockey på söndag, jag lär va helt död, men tur att det e lov nästa vecka :D xD

Håve vann igår med 4-1 :D så nu är det 1-0 i matcher till Hv :)
Det så kallade "Monstret" va ju sååå duktig! xD han släppte ju inte bara in 4 mål igår, men visst, kalla honom för Monster xD
Önerud fick äntligen näta :D även Melin gjorde mål, och sen stog Thörnberg och Beech för resterande två målen :D

Asså jag har så fucking ont i min handled, och så är ju självklart skolsköterskan inte här idag *suck*
Jag tror att den förstördes igår på hockeyn, för det typ knäppte till i den och så gjorde det ont, men idag gör det ännu mer ont :/

Nu sitter jag & Petra i skolan, vi har egentligen lektion. Men pallade inte xD
Sen ska vi på nån modevisning på museét typ . 

Synd om dig då "nabboR" xD

Igår när jag kom hem efter hockeyn så skulle jag käka lite o så, och sen när jag skulle kolla datorn så hade min "kära far" stängt av internet! Bara för att jag inte ska vara upp på nätterna, och jag kunde inte gå ner och sätta igång det igen för då skulle faxen och telefonen typ börjat pipa som fan! Och dom har sitt sovrum typ precis jämte där, så dom hade vaknat om jag hade gjort det . Så det var därför jag inte va inne på msn elr nåt igår. Men stänger han av idag så ska jag fan göra likadant mot honom nån gång när han sitter vid datorn, vilket är typ heeela dan! Jag sitter typ bara på kvällen/natten . 

Aja, det var allt jag hade nu! Skriver väl mer ikväll, måste ju lägga in bilder på Plastchicken<3 som jag & Petra lekte med igår när vi va uttråkade på floristlektionen xD 
"BUU!" xD 
 

Liv va så grymt bra igår! :D <3 Måste ha gjort årets räddning ! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: