Hockeyfreaket

Helgen,

Kategori: Allmänt

Min helg har vart bra!

Fredag
Följde med Petra hem efter skolan, när vi va hemma hos henne gjorde vi inte så mycket, väntade på att klockan skulle gå typ. Men sen så kom vi på att vi ville ha godis på tåget på lördan så då gick vi till Vip o köpte godis, sen gick vi hem igen.
Sen va vi typ tvugna o gå igen för vi skulle på Thåström, hans konsert va helt seg, inget vidare drag alls. Men det var väl kul o se honom antar jag, men just nu så känns det som jag hade velat lägga dom pengarna på annat. Men men, gjort e gjort.
Efter konserten så gick vi ner mot 1an, men det var lång tid kvar så vi tänkte att vi börjar gå mot 2an ist, men inte långt innan busshållplatsen så åker ju självklart(!) bussen förbi oss!
Så vi fortsatte ner mot stan, när vi kom till nån hållplats så stannade vi där, sen när vi hoppade på bussen så satt det två rockare där, jag visste vem den ena va;P
Han hade så jävla underbart leende så jag höll på att döööö! xD
När vi kom till June så hade vi sån tur att 3an stog där!:P så då tog vi den hem, när vi kom hem så fixade vi lite käk o sen somnade vi typ vid halv tolv!! xD

Lördag
Ja denna dan gick vi upp vid fem, klockan ringde helt jättetidigt o det va hur segt som helst! Vi fixade käk o sen vid halv halv sju(?) typ så började vi gå mot Torpa för att komma till en 1a som kunde ta oss till Hva.
Kommer inte ihåg när vi va där, men satt en stund på stationen, sen kom tåget, vi bytte tåg i Falköping, satt o "sov" på tåget o lyssnade på Thåström typ xD tågresan gick fort :P
När vi kom till Gbg så gick vi till Shock direkt, kollade på kläder o sen provade jag kängor!:D
Jag ska skaffa ett par om nån månad;)
Sen gick vi runt på stan o kollade runt, sen gick vi till Rock House, där provade jag en bomba jacka o ännu mera kängor xD :P
Sen gick vi o satte oss på en bänk typ o kollade, och sen när vi tröttnat på o sitta där så gick vi till stationen o satte oss där, Petra trodde ett tag att jag satt o sa att jag var bög xD
Sen så blev jag rädd för fåglarna som flög emot oss där inne xD Petra såg dom inte så hon undrade vad fan det var med mig xD
Sen så kom äntligen tåget hem, vi sov på hemvägen också, och sätena va helt låga, kändes som man satt på golvet xD och dom från Falköping o hem till Jkpg va ännu mer obekväma! Stenhårda va dom! xD
Det var långt kvar tills 3an skulle gå så jag tvingade Petra att vi skulle gå xD
När vi gick förbi Evergreen så satt Johan där inne :D
Vi gick till hållplatsen efter Torpa, när vi kom hem till Petra så fixade vi tacos, sen så hade vi inget o göra så vi tupperade våra hår xD
Sen gick vi ut igen xD vi gick till Torpa, mötte Rasmus, o innan vi mötte Rasmus så var det nån turk som stannade o frågade om vi trodde vi va fina sådär, och petra sa typ fuck off eller nåt, och nu i efterhand önskade jag att jag inte hade hållt käft utan att jag hade sagt "aa snyggare än dig ditt fuckface!"
men då hade det säkert blivit bråk, och jag vill inte dra in Petra i nåt sånt där.
Lördan vart lyckad iaf, förutom att jag brände 600(!) på en bombar jacka, fast jag e nöjd iofs :P

Söndag
Idag så vaknade jag av att Petra gick upp, men sen somnade vi om, jag vaknade typ vid två och jag blev helt stressad för det va ju hockey idag. Så vi stressade upp o Petra fixade mackor och jag klädde på mig, sen käkade vi o sen typ drog jag direkt. Sen var det match, förlorade med 3-1 .
Sen hämtade mamma mig efter matchen, sen hämtade vi mina saker hos Petra, sen åkte vi hemåt, vi stack o köpte pizza:P har inte gjort så mycket efter det, skulle duschat idag men blev inte så, så får göra de imon ist:P
Idag när vi åkte förbi den där skolan vid Petra så typ fick jag syn på en människa jag tyckte jag kände igen, jag hade aldrig sett honom om det inte vart för han med frisyren xD
Och sen när vi svängde av mot motorvägen så såg jag att det var han så jag typ skrek "ROBBAN!" och mamma bara tittade på mig xD Mamma fattade inget, men när jag sa "Men du vet han snubben i skolan jag snackat om?!" hon fattade inte riktigt först så jag fick förklara lite mer ingående xD tillslut så fattade hon xD

Aja, det var väl de mesta om min helg. Pallar inte lägga ut alla bilder just nu. Men men ...
På onsdag så blir det Karlstad med Maja!:D
Men eftersom mina sista pengar(typ 250kr) kommer gå till det så innebär det att jag inte kommer ha råd att gå på bilmässan i år:( om jag inte kan låna av nån?(A):)
Aja får se hur det blir med den saken.

Nu har jag inget mer o skriva, ha det bra alla!
Pussar, <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: