Hockeyfreaket

Promenad

Kategori: Allmänt

Idag så vaknade jag tidigt av att Henna höll på och gå ihjäl sig på mitt rum, klockan va typ 8 elr nåt sånt då.
Jag vaknade med känslan av att jag ville ut o gå idag, men att det var för tidigt. Så jag tänkte att jag kan fixa lite musik på mp3n sålänge, så jag fixade det och sen somnade jag igen. Sov typ till tolv, då vaknade jag av att mamma dammsög i min säng xD och innan det så hade hon skrikit som fan o hållt på:S

Sen när jag gick upp så var det inte långt kvar tills vi skulle käka mat, så jag gick ut till Ulle sålänge och sen satte jag mig i solen tills mamma ropade att det va mat. Jag käkade och hjälpte henne med tvätten och några kartonger sen gav jag mig iväg på min tänkta promenad. Jag tog med mig Henna & Zimon. När jag kom till Stenstorp så kommer Maja halvspringandes typ:P så då stog vi o pratade en stund, sen gick jag vidare. Snacka om tur att jag inte tog genvägen jag hade tänkt först, för då hade jag inte fått träffa Maja!:/ :P
När jag kom hem så var Zimon helt slut typ, han orkade knappt gå 5 kilometer x) vilken mes! xD
och han vågade typ inte gå ner i vattnet o dricka heller på promenaden xD
Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, duschat o tagit de lugnt typ.
Vet inte vad som händer senare. Får väl se vad det blir.

Aja, ha det bra!
Pussar, <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: