Hockeyfreaket

That day should come !

Kategori: Allmänt

Idag var det ju skola, hade bara en lektion, data. Hade prov, fick veta det i fredags att vi skulle ha det. Men vi hade ingen aning om vad provet handlade om eftersom han inte sagt nåt om det..
Och jag tror inte det gick så bra, gjorde typ bara en uppgift av typ 4 eller 5 stycken. Men men, skit samma liksom
Efter den lektionen så drog jag, Emma & Carro ner mot June, jag fick sitta själv i typ 30 minuter innan min buss kom.
Mamma hämtade mig vid bussen och sen när jag kom hem så bytte jag bara byxor och sen däckade jag i sängen, sov från typ 1 till 5. Välbehövligt va det verkligen! Jag e fan öm i hela kroppen idag, det e värre än vad det var igår, igår kunde jag ialla fall svälja normalt och typ "gå" normalt xD men idag så kan jag knappt svälja för halva halsen e helt igensvullen och jag känner av sträckningen i min lårmuskel och hur jävla ont jag har i min ena arm efter fallet i den leriga backen i lördags xD Så jag vet inte om jag e så pepp på att komma till skolan imon. Jag orkar fan nog inte det . Men får se vad mamma säger .
När mamma väckte mig idag så åkte vi ner till Malin o dom en sväng, vi satt mest och pratade lite. Och jag va sur o tjurig o massa för jag har ont överallt!
Sen så kom vi hem för en stund sen, ska nog försöka sova tidigt ikväll, men jag vet ju hur det kommer bli med den saken...
Idag när jag vaknade så va pappa inte hemma:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D fy fan vad skönt o slippa honom i några dagar!!:D
Jag typ tog ut lite av min ilska på mamma idag på morgonen om varför jag inte får umgås med folk som har tuppkam och det. Men ni ska se en vacker dag då jag kommer hem med tuppkam, då får ni säga vafan ni vill!

Aja det var väl allt jag hade o säga. Ha det bra!
Pussar ,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: