Hockeyfreaket

Dagen . . .

Kategori: Allmänt

Jaha idag va jag med Henna hos veterinären, det betyder att jag gick upp halv 7(!) på min lediga dag! *suck*
Så vid 7 åkte jag och mamma in till Jkpg, klockan va typ 10 i 8 när vi kom in dit, det dröjde typ aslänge innan vi fick komma in, eller det gjorde det nog inte egentligen, men jag va så grymt trött så jag tyckte det gjorde det xD
Men när vi väl fick komma in så kom det en och kollade på hennes knöl och så rakade hon henne och tvättade såret och sen klämde hon ut tjock äcklig var :S
Men det var ingen tumör som tur va! Eller hon trodde att det bara va en infekterad böld. Men det räcker ju.
Så nu ska hon gå på antibiotika i 10 dagar, och så ska jag tvätta såret varje dag och trycka ut mer var.. Usch!Äckligt!

När jag kom hem så gick jag och la mig igen, jag va så jävla trött eftersom jag somnade typ halv 4 inatt och så upp halv 7 igen xD Så jag sov från halv 10 till 12 eller nåt sånt xD
Sen fixade jag lite käk o kollade på tv o väntade på att mamma skulle komma hem igen.
Ikväll så kollade jag på Youngblood:) en bra film(Y) handlar om en kille som spelar hockey och aa, ni får ta reda på själva va den handlar om xD jag pallar inte skriva nåt xD

Imon är det skola igen, fy fan va segt! Jag orkar verkligen inte gå dit! Jag e ju inte frisk än, men enligt mamma så e jag ju det, fast det kvittar ju typ om jag e halvdöd, jag måste ju till skolan iaf..

Nu camar jag med underbaraste:) <3

Och jag ignorerar dig Petra just nu om du inte har märkt det...

Aja, det var väl allt jag hade att säga! Ha det bra alla!
Pussar, <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: