Hockeyfreaket

Toni Tonfisk som Petra så fint döpt han till xD

Kategori: Allmänt

Jaha idag var det tillbaka till skolan som gällde för min del då. Segt som fan! Jag hatar våran svenskalärare, hon säger massa saker som inte stämmer, och så ger hon oss massa saker att göra! GAAH!!!
Och engelskavikarien fick jag typ rådamp på direkt, så fort jag kom in i klassrummet och satte mig ner så va hon framme hos mig direkt och sa till mig att inte sitta med ryggen mot henne, fast på engelska, och jag bara tittade på henne och flyttade lite på stolen. Och hon va så grymt jobbig! Hela hon va en plåga!
Sen så va det lunch, det va spagetti och köttfärssås. Asså jag vet inte hur länge jag,Petra,Frida,Alma & Emma satt kvar i matsalen xD Hampus klass han komma o gå innan vi gick xD Det måste sett lite kul ut för när dom kom så satt vi där, och när dom gick så satt vi fortfarande kvar xD
Det resulterade i att Alma & Emma kom försent till matten.. Jag, Petra & Frida satt ute o glodde på några snubbar i en orange pickup xD Dom bara satt där i bilen på parkeringen och glodde, och ibland tutade dom xD Dom va jävligt störande på nåt sett xD Jag hade lust flera gånger att gå o fråga vad dom höll på med xD
Vi satt där ute i en evighet känns det som xD Sen gick vi in o satte oss, och satt där o ugglade istället xD
Sen kom Hästsvansen, Fjollan o nån mer snubbe från plåt och så tog dom upp det där om vem av oss det var som strulade med nån av killarna för några helger sen xD
Sen så frågade Frida honom när han gick uppför trappan vem av oss det var han menade, men det visste han inte xD
Sen satte dom sig hos oss nere i soffan, och sen kom Hampus och några mer..
Vi hade jävligt kul medans vi satt där i soffan, men vissa stunder har jag raderat ur huvudet.
Hahahah idag så skrämde Toni Tonfisk(som Petra så fint har döpt han till xD) mig som fan, jag kom in genom dörren o skulle svänga mot våran trappa ner, och då kommer han o typ "sjunger" eller nåt xD jag blev fan asrädd! xD
Jag va fan inte med på att han skulle komma gåendes där xD
Så tiden efter engelskan va helt okej:D xD

Jag kom hem vid typ 20 över 4, jag fixade lite käk, nudlar xD och sen så har jag bytt mina lakan:P
Jag har vart duktig, lite stolt faktiskt xD
Nu chattar jag med Joachim, det var aslängesen vi chattade. Men han e ju fan aldrig inne nuförtiden, men han jobbar ju säkert..

Åhh vad jag vill att det ska bli lördag!!:D Och jag vill att Johan ska typ logga in så han kan svara nån gång:P
Hoppas hoppas hoppas!!:D

Aja det var väl allt jag hade! Ha det bra alla!
Pussar, <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: