Hockeyfreaket

Förvirrade i Bankeryd (Y) xD

Kategori: Allmänt

Hellu everybody! Hänt nåt kul dom senaste dagarna?
För mig har det de ialla fall, tog 12bussen in till Jkpg igår och mötte Frida vid rådhus, gick upp till June, där mötte jag Ponny,Roine och Jättebögen :P xD Hahahahah när jag sa till Frida att det va Ponny så trodde hon att Ponny va Stahre xD hon hade typ glömt hur dom såg ut xD Att hon inte kommer ihåg från festen när jag drog i Ponnys trasiga byxor xD och vi mobbade han för hans nitar xD när vi mötte dom så gick vi från rese å upp till June, sen va vi tvugna o gå tillbaka ner till rese så då gick vi förbi dom igen, kändes lite dumt xD
Sen när vi väl kom till Bankeryd så satte vi upp affischer på några ställen och sen tänkte vi åka till Jkpg igen, men det var bara det att vi missade tåget och att vi knappt hittade till bussen sen xD Medans vi va där så snackade vi om Hampus o det gänget typ hela tiden, och vi kom fram till att Hampus e min(A) För Frida vägrar acceptera att jag inte e intresserad av honom längre xD Vi pratade om att vi måste festa med dom nån gång, hahah då sa Frida att om jag inte får ihop det med Hampus då så blir hon sur xD Hon e ju för söt hon!:P
Sen när vi äntligen hittade hem till kära Jkpg igen så när vi hoppar av vid June o ska ner till våra bussar så när vi går där inne så när vi går förbi den där pizzerian eller vad det e så när jag tittar in där så sitter Hampus där ;P xD
Han va brunhårig igen-.- han passar inte lika bra i det, han ska ha sitt blonda hår ju!:P

Sen när jag kom hem så blev jag hämtad av Malin, va hos dom till typ 8 då mamma kom o hämtade mig. Sen satt vi ute tills klockan va typ 10. Sen gick vi in o jag gick o satte mig här o fortsatte dricka mina öl:P drack nån grogg med som det va typ jordgubbs sprit i, det var jävligt sött-.- o så smakade det lite som piggelin xD
Jag chattade med lammköttet Daniel med;) han e så jävla go, han skriver precis som om han va vuxen o har såna härliga kommentarer :P xD

Aja nu pallar jag inte skriva mer xD Ha det bra!
Pussar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: