Hockeyfreaket

Hembjuden till DalvikAnders :P

Kategori: Allmänt

Jahopp nu sitter man här framför datorn igen. Dom här senaste dagarna har det väl inte hänt så mycket, igår så väckte mamma mig å frågade om jag skulle säga hejdå till Zimon, jag fattade ingenting! men sen visade det sig att det var en familj här som skulle köpa honom, så jag drog mig upp å drog på mig ett par mjukisbyxor och bytte till min nya Metallica t-shirt(som jag e massa glad över:D) sen gick jag ut, det va massa folk i våran trädgård xD jag blev helt förvirrad, men sen satte jag mig på huk vid Twist o glodde x)
Sen när dom åkte så vettifan vad jag gjorde, jag gick in o glodde i kylskåpet men åt inget som vanligt o sen gick jag väl upp till mig igen, sen satt jag å glodde på tv hela dan, usch har blivit massa lat nu i sommar -.-
Idag så väckte mamma mig ytterligare igen och sa att jag skulle komma ner, men jag låg kvar en stund sen drog jag mig ner i köket frivilligt. Sen idag har vi vart hos Malin o dom igen, tvättade där eftersom våran maskin e paj..
Jag tänkte slänga med mina arbetarbyxor i tvätten men kom på att jag måste måla färdigt huset denna veckan så det va ju inte mycket lönt med det *suck*
Idag så gick ytterligare en av mina långa naglar av så nu har jag 4 korta naglar:( xD fast dom skulle ju gått av när skolan börjar ändå, det e nåt med skolan som gör att mina naglar går av :@ xD
Juste, jag blev bjuden hem till Anders på Dalvik innan :P han e typ bara kvar en månad i Jkpg!:O :/ fan va kul det skulle va o dra hem till honom egentligen ;P men får se hur jag gör :P

Det e bara 21 dagar kvar till Asta Kask!!!! :D 49 till HVs hemmapremiär och 71 till min födelsedag :P
Längtar massa till Asta, men mest längtar jag ändå till hemmapremiären! måste ta mig till NBS lokal på Österängen nån dag o lösa ut mina biljetter, måste ju få pengarna av mamma o pappa då med, dom kostar ju bara 1200(A) :P
Pappa har faktiskt lovat att jag ska få biljetterna å så ska jag få ny mobil! :D göttans asså! :D

Hahahah jag hade en askul dröm inatt xD den handlade om snubben som åkte på en liten fiddy i Skara, han kunde inte åka ordentligt utan han satt aslångt bak på den, såg ASkonstigt ut! xD han typ körde rakt genom stängslet o så hände det massa konstiga grejer som jag inte orkar skriva om här xD


Ne nu måste jag byta mina lakan, gaah pallar inte.... Ne nu fan måste jag ta tag i det!
Ha det bra! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: