Hockeyfreaket

Känslolös.

Kategori: Allmänt

God natt? Neeeeej klart det inte e god natt än, klockan e ju liksom bara barnet. Eller aa, min klocka e 03.02. men inte e det väl dags att sova än? nej klart det inte e!;P
Jag vet inte vad jag e på för humör just nu, vet inte om jag e glad,ledsen eller vad jag e. Jag tror inte jag känner några känslor alls just nu,känns som jag kommit i det stadiet då jag e helt känslolös. Jag har hamnat i det stadiet innan och jag kan lova att det inte e nåt trevligt stadium att va i.
Den enda som kan få mig att va en liten gnutta glad just nu e lammköttet Danne:)

Aja, får försöka göra mig gladare på nåt sätt. Eller kanske ska gå o lägga mig istället. Ne fan inte än. Usch jag har beslutsångest och massa tråkigt.. blir kanske att kolla på nån film, ja så får det bli!
Hejdå!

Kommentarer

  • Lammköttet säger:

    Jag finns på msn nu redo att roa dig ;)

    2009-08-10 | 08:31:52

Kommentera inlägget här: