Hockeyfreaket

"Om en ko säger mu, säger en mus "ko"?" xD

Kategori: Allmänt

Jahopp idag så väcktes man av mamma igen, klockan va runt 11 tror jag. va så grymt trött, tror jag somnade runt 1-halv 2 inatt. Idag så har jag målat på huset, men nu e färgen slut o jag e ensam hemma så kan inte ta mig nånstans för å köpa färg heller, fast det som e kvar att måla når inte jag å måla för det e så jävla högt! kvittar om jag står på längsta stegen så når jag inte-.-
det va så grymt segt att måka idag, men jag har sagt länge nu att jag ska måla men har inte pallat dra mig dit ut. men idag så tog jag tag i det, så snart e det färdigt, bara lite på ena sidan kvar och ett fönster kvar, så typiskt när jag målade fönstrena så tog den färgen slut när jag hade ett ynka fönster kvar. så nu behöver jag både röd,vit och svart färg.. *suck*
Medans jag stog där uppe på stegen o målade å höll på att dö av värmeslag så fick jag sms av Frida, hon frågade om jag kunde hänga med till Bankeryd imon :P så imon bär det troligtvis av till Bankeryd, trevligt eller nåt xD
Ska bli kul o va med Frida ialla fall:D

Asså jag e ju så blåst-.- xD jag har laddat ner 2 likadana filmer! xD inte alls irriterande.... igår så ville jag se 1an, men istället hade jag 2st av 2an:@ så nu håller jag på o laddar ner 1an, hoppas det e rätt jävla film den här gången!

Igår så chattade jag med Tim, och han mobbade mig:O :( han påstod att jag va en kåtbock xD det var det dummaste jag hört! xD jag förvränger inte alls allt folk säger och tänker på helt andra sätt (A) xD inte mitt fel xD skyll på folket jag umgås med;) xD

Jahopp så vad ska man göra resten av dan då? Mamma å pappa e iväg o jag har inget att göra eller ingenstans att ta vägen, gud va mobbad jag lät nu, precis som att jag inte hade några vänner eller nåt xD men om jag skulle ta mig in till t ex stan så måste jag ha skjuts till bussen, och nästa buss in går inte förrän kvart i 7. nejdå jag bor inte alls helt isolerat, jag bor bara i en fucking liten by vid namn Aneby som e helt död varje dag, och jag bor inte ens där, utan jag bor ytterligare 1 mil utanför i en ännu mindre by vid namn Lommaryd, och sen därifrån 2km in på en väg till lilla Örskalla.. inte alls mobbat namn-.- xD

Jag tänkte lägga in en grymt låt sen, men det får bli om en stund:P
Ha det bra!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: