Hockeyfreaket

Tisdagendenelfteaugusti.

Kategori: Allmänt

Vilken dag säger jag bara. Dagen började vid halv 12 när mamma ropade på mig att vi skulle till Kjell o byta däck. Så det var bara upp och fixa sig o sen ge sig ut å sätta batteriet på plats o sen åka. Men när vi kommer ut från våran väg så börjar lampan lysa i golfen att den inte laddar-.- bara för att fläktremmen e sönder, eller inte själva remmen men hjulet det sitter på.
Så då blev det vända o hem igen, bytte golf o åkte till morfar, körde dit:P men guuud va irriterande att det bara e 4 växlar i den.. -.- men det gick bra det med, sen hos morfar så satt vi å pratade mest sen hjälpte jag mamma o plocka vinbär. sen åkte vi hem, käkade o sen vidare till skogen för mamma va sugen på blåbär, tror ni inte den jävla golfen börjar koka då?! -.- damp på alla förbannade jävla bilar som inte funkar!
Å inte o tala om hur irriterande Leah e, tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat lipa tjat lipa o så lite mer tjat. nejdå mitt tålamod tar inte alls slut, o mina öron ramlar inte alls av snart..

Men nu ikväll så hittade jag en härlig musikmapp på datorn som gjort mig på lite bättre humör.
Hahaha Frida har messat mig typ varje morgon nu i några dagar när hon jobbat, eller jobba e väl synd o säga att hon gör xD idag så skrev hon att hon hade sovit, spelat kort o fia me knuff på jobbet xD sen några timmar senare messade hon om att det var en kille med grymt snygg överkropp där som inte ens jag skulle tackat nej till, så då måste han ha haft det;) :P

Idag är det första träningsmatchen, uppe i Mjölby.. och jag e inte där-.- gaaah damp!!!! jag vill va på hockey nuuuuu!!!!:(
Får försöka hitta nåt annat som kan roa mig ikväll, inte en enda rolig jävel inne på msn eller nåt, inget kul på tv, inget inget inget...
Kanske ska ge sig ut en sväng? Ne det e jag för lat för..

Juste,  imon ska jag nog ut till Askeryd :D inte vart där på aslänge, ska bli kul o träffa gammal kompis!! :D <3

Ne nu måste jag hitte på nåt. Ha det bra!
Pussåkram

Kommentarer

  • Syster säger:

    Nu tycker jag allt att du är känslig, hon tjatar väl inte alls min dotter.... Du får väl stänga av lite...

    2009-08-12 | 16:49:04

Kommentera inlägget här: