Hockeyfreaket

Asta Kask!

Kategori: Allmänt

Asta Kask va toppen igår! :D mycket mer än så kan jag inte säga för toppen e det enda ord som kan beskriva det! Sixten Redlös va dock inte lika bra, visst dom e inte lika bra som Asta men dom dög hehe.
Träffade å såg massa kul folk, så nu har vi snackat med punkaren från skolan, Kim :P
Han typ kollade på mitt märke på tröjan å sen drog han undan jackan å kom asnära med ansiktet xD Petra stog bara å log som ett fån som vanligt xD
Det var nån trevlig snubbe som hälsade på mig med när vi stog där inne, å innan han gick sa han att jag verkade va en skön typ xD
Ozzy & Eli va där:D eller det var ju massa folk man visste som va där, men dom e lite speciella, åh juste, Blä från Göteborg va där!! :D han e helt... :D
Sen krossades mina fötter typ -.- xD å det var nån jävla idiot där som typ tog sats å sprang emot mig å typ knuffade iväg mig o jag hann inte riktigt reagera först men sen skrattade jag å blev sur typ xD å Petra bara slet tag i mig å frågade om jag va okej xD
Efter Asta spelat färdigt så gick vi ner till Shell så blev vi hämtade där, Petra av sin mor å jag av Mathias :P
När vi va hemma hos dom drack jag typ lite vatten å sen satt jag nästan å somnade i soffan, blev grymt trött bara poff sådär xD
Vaknade runt halv 8 idag först, va helt ljust å massa läten när jag vaknade, somnade om sen, sen runt halv 10 så kom Marcus in i tvrummet å han blev helt chockad när han såg att jag låg där i soffan xD
Sen skulle han kolla på Rorri. Sen busade han å höll på :P
Vi käkade frukost å efter det tog jag en dusch å sen gick vi ner mot Smedbyn å det, va ju Fallets dag idag, så vi gick ner dit å kollade runt lite. Sen gick vi till ICA o handlade lite sen tog vi 15 hem igen.
Mellan 3-halv 4 tror jag så åkte vi hemåt mig, för skulle nämligen till Malin å dom på kräftskiva. När vi kom dit så va typ alla redan där förutom brodern min, men han ser man ju aldrig nuförtiden när han skaffat fruntimmer. Innan så va han den som alltid kom men nu e han den som aldrig kommer istället.
Va trevligt ikväll, men min förbannade huvudvärk drabbade mig igen, trycker som fan på mina tinningar från insidan. gör asont!
Åt MASSA kräftor, va asgoda verkligen(Y) och jättestora :P fick största berget av skal i år;D xD brukar va Eva som har det annars, men inte i år eftersom hon hade skurit sig när hon skulle göra Janssons frestelse hos Malin å dom.
Dom flesta började dra sig hemåt å så även vi, men vart en mycket trevlig kväll! :D <3

Ska inte göra så mycket mer ikväll, ska nog slå på nån film å ligga å glo på den tills jag somnar, för känner mig helt trött nuförtiden.
Aja, ha det bra!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: