Hockeyfreaket

Din jävla jävelsjävel!

Kategori: Allmänt

God dag gott folk!
Jag har börjat tappa sugen för att ha blogg längre. har inget vettigt o skriva om längre känns det som.
Fast hoppas jag kommer igång bättre med skrivandet när hockeyn börjar den 21 september! (Y)
Längtar som fan tills det!

Skola idag, segt! Hade naturkunskap och matte, gympan va inställd så jag å Frida drog tidigare från matten för att hinna med våran 11buss hem, men vi missade bussen vid 20 i vid Torpa så vi fick vänta typ 10 minuter tills nästa buss. så när vi kommer lite efter june påväg till rådhus så får vi rödljus och våra bussar kommer nerifrån stationen -.- precis när vi får grönt så åker min buss!:@ så jävla sur blev jag! Sen när vi kom ifatt 121an vid rådhus så precis när 1an ska stanna så åker den också... -.- så ingen av oss kom hem, så vi gick å käkade på Sibylla o sen tog vi 12bussen hem till Frida så hämtade mamma mig där, mötte Linda i Kaxholmen med :)

Har vart småtjurig hela dan idag, inte sovit nåt vidare bra inatt. Det e nu på eftermiddan som jag blev lite piggare. så förlåt till er som jag tjurade ihop mot idag..

Senare ska jag å mamma ner till Malin å dom!
Tjo allihop!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    mhh mena det, hon vill inte mig väl iaf! jävla kärring jävel!

    2009-08-26 | 21:17:18
  • Emma säger:

    du fick den andra kommentaren av mig ! så du vet :)

    2009-08-26 | 21:18:22
    Bloggadress: http://jkpgtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: