Hockeyfreaket

Skandalen .

Kategori: Allmänt

Idag har man vart ute o övningskört då, går grymt bra!(Y)
Körde runt i typ hela Aneby kändes det som xD köpte typ 5-6 böcker, har börjat läsa en av dom, läst typ halva, den e bra.
Den heter Skandalen, den handlar om en tjej som blev våldtagen av 3 killar, men ingen tror henne att hon blivit det, inte ens hennes bästa vän å inte heller hennes egna mamma. Men några år senare så planerar hon att hämnas på dom.
Så den blir nog att jag fortsätter läsa i ikväll när jag fixat mina naglar o håret :)

Ja idag så fyller ju som sagt Henna 7 år:)<3 den 14 så skulle Cassandra ha fyllt 8 år, men hon lever tyvärr inte längre;( i år så va det 4 eller 5 år sen hon dog, saknar henne massa!:( <3

Imon så börjar skolan igen.... orkar inte... men ska bli kul o träffa alla igen! Särskilt alla nya ettor xD
Ska bli kul o se om Fridas kusin ska börja plåt xD usch nya plåtare-.- vill ha Bert o dom på skolan! xD
Efter skolan imon så ska jag va kvar i stan, ovanligt va? ;) hehe
På kvällen så ska jag,Frida,Petra,Emme & Monica grilla hos Emme :) trevligt trevligt!

Aja, vi höres!
Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: