Hockeyfreaket

Dag tillbringad ute i Askeryd :D

Kategori: Allmänt

Jahopp, idag vaknade man runt halv 1 xD blir senare å senare för varje dag typ, e ju egentligen meningen att jag ska gå upp lite tidigare, men det funkar inte xD
Så jag for upp snabbt som fan, ner o tvätta av mig slänga i mig en macka sen upp på rummet, av med kalsonger å på med jeansen xD sen sminka mig lite snabbt, o platta till min pottfrisyr-.- xD sen ner, in i bilen o sticka till Aneby, va tvugna o tanka först men sen äntligen for jag ut till Askeryd :D Ringde på dörren o mötte Becca!! :D:D
Blev massa snack, och till o med hon tycker jag gjorde ett smart drag med en viss person.... hon tyckte inte jag e riktigt klok som har alla möjliga killar på g, men så många har jag inte(A) xD
Vi kollade på Hostel o sen kollade vi på Pirates of the Carribean 1, mitt i Piratesfilmen så ringer Frida, hon ville att jag skulle komma in till henne imon när hon ska jobba, så jag hoppas jag får hälsa på Mumlarn imon som vi har döpt honom till xD  men innan när jag loggade in på msn så frågade Alexandra om jag ville till stan med henne imon, men tyvärr, jag e redan paxad för en dag/kväll på stranden ;P
Sen när filmen va slut så gick jag å Becca ut, hon skulle ner till stallet o släppa in hästarna o mamma skulle hämta mig.
Så vi stog där o väntade på henne, sen när hon kom så blev det en kram o så bestämde vi att vi skulle va nån mer gång :)
Det var verkligen jättekul o träffa henne igen!:D<3

Asså jag har inte fått prata med Lammköttet på ett bra tag nu-.-:/
Vet inte vad jag ska göra mer ikväll, blir nog inte så mycket mer än att kolla på en film eller nåt.
Får se om jag dampar sen eller inte, för det här gör mig riktigt förbannad. du ska va jävligt glad om jag inte slår ihjäl dig nästa gång när jag ser dig. fy fan.... GAAAAAH!!!!

Aja, ha det bra!
Hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: