Hockeyfreaket

Home today .

Kategori: Allmänt

Skrev inget igår om min dag så tänkte ta det idag när jag mår aningen bättre.
Igår så va det as segt att gå upp! ville verkligen bara krypa ner i sängen igen o sova vidare, men det var bara att traska ner och fixa allt. For iväg till skolan, hade en lektion. Liselott går verkligen mig på nerverna! När jag berättade att min pärm va borta så bara hånlog hon emot mig och sa att det var ju kul för mig att göra om 1 års arbete. I helvete heller tänkte jag! Asså min ilska bara steg inom mig.
När den jävla lektionen äntligen va över så skulle vi ha religion, det var bara det att våran lärare va borta xD så vi fick några timmars hål, eller jag åkte inte tillbaka till skolan överhuvudtaget eftersom jag skulle till ungdomsmottagningen å hämta nytt recept till piller. så vi tog 10 mot skolan, dom andra hoppade av vid BD men jag fortsatte upp till Eva å dom.
sen skulle dom å hämta barnen så då gick jag typ från June å ner till stan, drev runt där en halvtimme typ innan jag gick upp till UM.
Fick sån jävla huvudvärk medans jag väntade på bussen hem, självklart va bussen proppfull av folk -.- fick åka baklänges hem, min huvudvärk blev ju knappast bättre av det..
När jag kom hem så bara drog jag på mig mjukisbyxor och gick o la mig, sov i typ 2 timmar sen gick jag ner å tvingade i mig lite mat, sen gick jag upp å sov igen, mamma kom in å dammsög mitt rum å typ pratade med mig men jag va helt borta, jag började slötitta på en film på datorn men jag somnade snabbt igen, så sov typ från halv 5 till typ 8.
Sen kollade jag lite på datorn, Johan fick mig på lite bättre humör :)
Vet inte när jag somnade sen igårkväll, trots flera timmars sömn så va jag fortfarande trött och huvudvärken hade inte släppt ett piss..
När jag vaknade idag mådde jag fortfarande dåligt, hade litet gräl med mamma idag på morgonen men jag fick stanna hemma tillslut. Tänk att man måste hålla på och bråka bara för att få va hemma?! jag e nästan aldrig hemma å sjuk, jag måste typ ha ashög feber eller spy för att få va hemma annars.

Idag så ringde jag till Kurre angående biljetter till Linköping och när jag sa mitt namn så sa han "jaha så nu börjar du följa med igen, du har vart med förr" hehe han e för go han :P
Nästa vecka så ska jag förhoppningsvis till lokalen å köpa mina efterlängtade biljetter! Så då ska jag köpa halsduk med, eller halsdukar rättare sagt :P

Imon e det tillbaka till skolan igen och på kvällen blir det Asta Kask & Sixten Redlös. Sen blir jag hämtad av Matthias :)
På lördan blir det kräftskiva hos syster Malin :) trevligt å få umgås med hela familjen igen!<3

Ne nu pallar jag inte skriva mer. xD
Ha det bra! Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: