Hockeyfreaket

Vätterfesten!

Kategori: Allmänt

Tjo allihop! Kom hem runt 11-halv 12 igår från 3 dagar på Vätterfesten. Kände att jag inte orkade va kvar där mer, men det var bara det att när jag va tvungen o dra så spelade det bästa bandet enligt mig-.- Freak Kitchen! (Y)
När jag kom hem var jag helt slut typ, eller jag va pigg i huvudet men trött i kroppen, å jag frös som fan o gör det fortfarande.
I torsdags när jag va där så träffade jag kusin Sandra, Alle Larsson, aset va där också, å så träffade jag ju självklart Frida, å så Adam,Erik,Filip och Mumlarn(Fredrik), å sen lite mer folk.
Det var konstiga band som spelade då, dom ena sjöng att dom va singel & sökande, en jävla låt som fastnade på huvudet, och sen efter dom så va det några tjejer som sjöng om vatten o att dom inte drack det eller vafan det va xD
Jag hittade ett span där med, gosh vilken mums mums!;)
Jag sov hos Frida den natten.
På fredan så va vi tvugna att gå upp jättetidigt -.- För Frida började jobba vid 10. så då va det att bege sig in dit igen,  jag stack hem runt 11, va hemma i några timmar o sen in igen, när Frida slutade drog vi hem till henne å va där en stund, sen runt 10 så åkte vi in till stan igen.
Lördan fick vi sova längre!:D Frida hade match den dan, så när hon spelade match i Norrahammar så gick jag på stan å A6 med Helena & Marcus.
Sen runt 6 så hämtade Matthias dom å jag tog bussen ner till stan igen.
Sen när jag kom till Vätterstranden så va det bungy jump där trodde jag, men det visade sig att man föll 30 meter utan lina rätt ner i ett nät, såg asläskigt ut! Men hade ändå vart coolt o prova :P men det kostade ju fan 300 spänn-.-
Men nån gång så ska jag fan hoppa riktig bungy jump! även om det kostar typ 500kr. det e en grej jag har på min Att-Göra-Innan-Jag-Dör lista :P
När vi va där så va mitt span där igen, helt förälskad vid första ögonblicket(A) xD
Jag träffade Carro där med, va ett tag sen nu, kommer knappt ihåg när vi sågs senast.
Sen träffade jag å Frida Carro från klassen där med, henne kompis tyckte jag va rolig när jag stog å spanade på mitt Span xD
Sen gick vi in i RosaHuset och sen gick vi runt där ute o letade efter Adam å dom.
Jag å Frida snackade om våran frukost sen med Adam å Erik, Adam skrattade som fan när vi flummade xD det gjorde ju även jag, jag hade grymt mycket överskottsenergi just då xD
Lite efter det va jag tvungen o sticka, men det va skönt på ett sätt att komma hem.
Fick aldrig träffa Petra igår eftersom deras jävla plan va typ 15 timmar försenat -.-
Så vi kommer typ inte kunna träffas förrän skolan börjar, för jag kommer inte kunna ta mig in till stan nån dag eftersom mitt busskort slutar gälla idag.. SUURT!!

Ne nu pallar jag inte skriva mer xD Ha en bra söndag!
Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: