Hockeyfreaket

"Vad är motto? Inget, men det rimmar på lotto"

Kategori: Allmänt

Jahopp. Här sitter man, uttråkad och seg som fan. Vet inte vad jag vill göra. Funderar på att glo på nån film, men då är den stora frågan, vad ska man kolla på för film?

Kollar på klipp från Lejonkungen på youtube nu xD hahaha känner mig som liten unge igen xD
"Bara skinka, yupp yupp, prima skinka, yupp yupp svin men fin fin, yupp yupp" xD

Tur att man e underhållen på kvällarna nu förtiden. Saknar Johan dock, fan att han ska bo låååångt härifrån:( han e så mysig(A) Saknar det lilla lammköttet med som kommer med sina härliga kommentarer :P
Sen har man ju Erik, en jobbig jävel som gör mig helt dryg xD han tycker jag e väldigt speciell :D xD

Usch, på fredag börjar skolan -.- vill inte, vill inte!!! ;( Nu är ju dessutom Rasmus,Bert & alla dom borta! :O :'( sorgligt men sant :(  Nu när Rasmus e borta har man ingen o titta på;( o när Bert e borta så har man ingen att driva med :O :(
Ingen Bert inget riktigt Bäckadal! xD

Vet ni?!?! jag fick reda på en lite läskig sak igår eller i förrgår.. aja ialla fall. vi satt o snackade om Rasmus o dom hos min moster för hon typ jobbar med Rasmus storebror Petter. Då sa hon att vi va släkt!!! :O :O
Jag ba "va?!?!? ne du skojar?!!!!" hon typ ba "ne" så gick hon o hämtade nån släktbok hon hade, så det visade sig att killen jag va helt förälskad i var jag släkt med -.- :S xD men mamma sa att det var så långt bort eller vad man ska säga.. :P Så jag gillar alltså en kille som jag e släkt med hyfsat långt bort? ja det stämmer xD
Påtal om Rasmus, jag såg honom häromdan, då blev jag glad :D :P
Haha intressant fakta va? xD

Aja, ha en bra kväll/natt!
Pusspuss

Kommentarer

  • syster helena säger:

    jag hörde att rasmus hade kört av vägen med sin mammas bil...typ där ute där pappa bor

    2009-08-19 | 08:47:07

Kommentera inlägget här: