Hockeyfreaket

Jävla dag..

Kategori: Allmänt

1a dagen på 2a veckan.
Mådde piss idag på morgonen när jag vaknade. Tror ni jag får stanna hemma? Ne jag e ju inte döende så jag måste gå då. Blir så jävla förbannad asså. Å pappa skulle skjutsa mig till praktiken idag för han skulle ändå till läkarn å kolla sin hosta.
Han fick bara nån hostmedicin å sa att han skulle komma tillbaka om 2-3 veckor om det inte gått över, då hade pappa sagt att dom skulle få hämta honom med ambulans för han inte skulle orka mer då.
Å fy fan va skönt det skulle va om han försvann! Är så jävla förbannad på honom så det inte är sant!
Å enligt honom är jag den tjurigaste jävla ungen som finns, hmm undra vart jag kan ha ärvt min jävla tjuroghet ifrån? Å enligt honom så är det ju så jävla synd om mig å bla bla bla. Men det är fan inte jag som luggit hemma i 3 veckor(!!!) å tyckt synd om mig själv! Utan det är han! Tror fan han är inne på sin 4e vecka nu.
Längtar verkligen som faaan tills denn dan då jag kan lämna det här jävla huset å bara få vara nån annanstans UTAN honom!

Ringde ialla fall till mamma medan han va hos läkarn å sa att hon skulle hämta mig innan hon åkte till badet å det gjorde hon. Så va med henne hela dan.
När jag kom hem så gick jag ut typ direkt till Jasmine å sen har jag bara visat mig i huset typ 2 gånger. Annars har jag suttit här inne å glott. men hellre det fan än å va i samma rum som honom!

Får se om jag ska till praktiken imon, men jag har väl inte så mycket annat val.
Aja, ha det bra!
Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: