Hockeyfreaket

Skjuter gafflar i matsalen! (Y) :D

Kategori: Allmänt

Jaha kanske ska va duktig med å uppdatera lite idag kanske?
Va ju som sagt första dan i skolan idag på typ 3 veckor. Jag mötte Petra vid Idas å sen gick vi till skolan, typ sprang uppför backarna för det va så kallt xD
Sen när vi äntligen kom in så satte vi oss i röda soffan å ugglade :P Sen kom Emma å Frida:)
Vi kollade på film, Crash hette den, den va väl helt okej:) jävligt rasistisk bara, har nog inte sett en så rasistisk film innan faktiskt.
Sen va det lunch, vi skrattade som fan när vi satt där xD å jag sköt iväg en gaffel :D xD
Petras man kom också lite senare haha :D
efter det stack vi ner till stan, jag å Petra skulle köpa julklappar till varandra medans frida stack hem.
Efter ett tag på stan så stack vi upp till A6 å Ikea istället :P
Vi gick runt där å sen satte vi oss i varsin soffa typ å snackade massa å vi sa att om nån ska ha en sån så ingår vi xD
Sen gick vi in till A6 istället å så gick vi runt där, köpte julklapp till Carro å Petra på H&M å sen köpte jag en grej till till mamma å pappa:)
Jag har räknat ihop alla julklappar jag har i år å det e 17(!) st! Det e typ rekord för mig, såhär mycket har jag fanimej aldrig lagt på julklappar innan, sammanlagt så ligger det på runt 1200! xD


Suddig bild men pallade inte bry mig xD men checka in berget asså xD

Ne pallar inte skriva mer nu, ha det bra!
Puss

Kommentarer

  • Petra säger:

    Hahaha min man xD

    Fy fan va med pengar du har lagt ut på julklappar kvinna xD

    2009-12-22 | 07:05:23
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: