Hockeyfreaket

tAKiDA <3

Kategori: Filmer & Musik

Igårkväll va verkligen toppen!:D<3

Jag va på praktiken vid 10, fick sluta vid 3 eftersom jag inte tog nån lunch så kutade upp till bussen in till Jkpg.
Hoppade av i Huskvarna å gick till Petras praktik. Där va det två till från skolan och Elin från praktiska:P så va där typ 10 minuter innan dom slutade.
Sen åkte jag å Petra hem till henne, å vi va helt jävla flummiga xD vi betedde oss som jag vet inte vad xD
Vi käkade lite å sen stack vi ner mot Huskvarna igen. Tog 2an dit, å när vi hade gått på å satt oss kom jag på att jag glömt vad den busshållplatsen heter xD Lyckat!
Men när vi kom dit så kom jag på att det va ju den, Kungsporten! Så vi hoppade av rätt å sen gick vi ner mot FP. dom skulle spela inne på Lilla Parketten.
Dom började inte förrän 20 över 8 typ. Å när Mattias kom ut på scenen typ dog jag :D xD Fy faaan så jävla het en människa kan vara! Jag är helt kär i honom! :D <3













tAKiDA= äkta kärlek!! <333

Tackar syster Malin m.familj för bästa födelsedagspresenten!! :D<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: