Hockeyfreaket

åhh vad jag saknar den tiden!<3

Kategori: Allmänt

Jag chattar med världens bästa Maja nu!<333
Alla minnen med dig är underbara!<3
Kmr aldrig glömma alla underbara dagar/kvällar/nätter med dig! Du betyder verkligen allt för mig! <3
På lördag så ska vi ses igen , det ska bli så grymt kul! :D saknar dig verkligen mest av alla! <3

Lite av våran underbara konversation:
^Maja. - Hv71 säger (23:35):

hihi jag saknar den tiden som jag sov hos dej mass och vi vart uppe as sent och jag som vanligt höll på att dö av svält elr nåt mitt i natten haha xD och jag sprang ner o hämtade mackor i stora lass o vatten till oss där i natten hihi:)(L)


-*Ida*- In the arms of an stranger and I do anything you say . /Hv71 säger (23:36):

ja den tiden saknar jag med massa:)(L) vi får hitta på nåt snart igen!!:)


^Maja. - Hv71 säger (23:38):

jag tkr allt det:) vi får ta oss tid för varandr oc typ ha en IdaMaja helg hihi


-*Ida*- In the arms of an stranger and I do anything you say . /Hv71 säger (23:38):

jaa får vi ha:)


Kmr aldrig glömma när du blir hungrig mitt i natten och går ner o fixar käk o vatten;) x)

Måste ju bjuda på lite bilder från våra minnen ju;)
           


Denna bjuder jag på;)

Kommentarer

  • Maja säger:

    du är det bästa jag har och jag älskar dej mest av allt och alla i hela universum<333 kmr ALDRIG att glömma det vi 2 har vart med om tsm asså!!:)<33333333

    2009-02-12 | 16:50:51

Kommentera inlägget här: