Hockeyfreaket

Baby your love is hurting me .

Kategori: Allmänt

Idag så var det skola igen då , det var lika segt som vanligt .
Frida och Julia va sjuka idag med , jag saknade faktiskt Frida idag ! :( det var helt tomt utan henne , men hoppas hon kmr imon !
Idag så hade jag bara svenska , engelska och matte . Svenskan va helt seg och Susanna kände inte igen mig! :O xD engelskan gick ju som den gick och matten va faktiskt(!) helt okej , matten e lätt nu , det gillar jag ! :)
Räknar ganska många tal på varje lektion nu , men det e bara för att jag har min mp3 , för då är jag i min egna värld och konsentrerar mig på vad det är jag ska göra ist för att prata med andra .
Blev lite depp , elr lite , mkt rättare sagt , innan engelskan . Har inte tänkt o skriva så värst mkt om det eftersom det bara får mig att må dåligt .

Och grattis elr nåt till Carro;) e verkligen asglad för din skull ! :D <3

Efter skolan så gick vi till Idas skola o mötte Asta o kollade på en viss bild o sen tog jag , Alma & Emma 1an , Emma gick av vid June o Alma vid Rosenlund , och jag fick fortsätta till Esplanaden helt själv där pappa hämtade mig :P
Sen blev det hem o käka o sen till morfar o hämta hö , va där en stund sen åkte vi hem igen , jag fixade in höet i stallet och släppte in hästarna , och när pappa såg det så blev han så chockad så han va tvungen att kasta sig i snön o göra en snöängel xD
När jag kom in igen så städade jag lite , blev klar på typ 10 min!:O :P så snabbt har det nog aldrig gått för mig o städa innan ! xD men skönt att ha det gjort iaf , sen blev till o med Petras "säng" bäddad ! så den e redo inför imon när min löööver ska med mig hem ;)
Vi ska ha det massa mys , ska käka tacos och skratta o ha kul ! ;D <3

Efter jag hade städat idag så kollade jag på Karlsson på taket xD hahahah , faan vad elak den ungen e egentligen har jag kommit på! xD

Aja , nu ska jag snart sova . Tro det elr ej ;) Men jag kmr nog behöva det efter det här humöret som jag haft hela kvällen ,
Hv vann hockeyn med 6-4 idag mot Modo :D jag satt inne på mitt rum o pappa i tvrummet o varje gång dom gjorde det så skrek han till mig xD bra med nån som rapporterar till en varje gång det blir mål :P

Nä nu ska jag fan inte skriva mer ! xD men kände att jag behövde skriva av mig lite , men aja , ha det bra alla !
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: