Hockeyfreaket

Fredag den 13e :D Lyckodag!(Y)

Kategori: Allmänt

Ja , idag är det fredag den 13e:P ja , det e faktiskt min lyckodag!
Jag tror inte på sånt där skitsnack om att man har otur o det bara för att det e fredag den 13e , men det e ju jag det ;P
Jag föddes ju fredag den 13e med , så lite drf det e en lyckodag liksom ;) hehe ,

Vad har ni där ute gjort idag då?
Idag så var ju Eva här med alla barnen , jag vaknade vid typ elva idag o sen lite efter elva så kom hon .
Jag var ju ensam på morgonen bara för att hon & pappa va hos Jocke , och sen så skulle dom ju handla med så då dröjde det ju ytterligare hundra år innan dom kom hem . Och det märktes ju när jag skulle käka frukost att vi inte hade nåt hemma , ingen mjölk , inget bröd . Verkligen ingenting!! så det fick bli te och skorpor till frukost x) men det gick ju bra det med ;P
Sen när dom kom hem så blev det mammas mumsiga fiskgratäng med potatismos :P asgott!(Y)
Efter maten så va jag ute med valparna en sväng , o sen åkte vi till mormor och hälsade på . Pappa drog ner till Malin o dom med mat eftersom dom typ e "dödssjuka" xD hahahaha ,
Efter mormor så åkte jag o mamma o hämtade ut paket o sen åkte vi hem .
Ikväll blev det inte så mkt gjort , blev en lugn tvkväll med mamma & pappa . Det vart faktiskt ganska mysigt , och jag fick ju typ tio miljoner skrattattacker x'D pappa funderar på att skicka in mig på hem för störda människor! :O xD

Imon så är det ju hockey ! :D äntligen !! :D som jag har längtat efter denna matchen , elr det e ju egentligen inget bra lag dom möter imon , men just den där känslan när man kmr dit och när man får skrika o allt som man vill när Hv gör mål! :D
Det finns verkligen inget som kan slå den känslan , och dessutom så är det ju inte så många matcher kvar i grundserien nu :( usch , vad ska jag göra när hockeyn slutar? Fast jag har ju speedwayen då iofs , men det e ju ändå hockey som jag älskar mest <3
Men men , får väl se hur det blir med den saken .

Jag måste platta mitt hår ! *suck*
Jag tkr inte om det , det e så jobbigt ! (A) xD nä , det e inte så jobbigt . men palla hålla på o stå där vid spegeln o fixa håret xD men jag måste fan , för sån här frisyr har jag inte tänkt o ha på hockeyn imon!! xD
Och ja , jag kan platta håret på kvällen o det e i stort sett lika rakt dan efter :P Det e de jag gillar med mitt hår , att det håller sig länge efter man fixat det ! ;D :P

Aja , nu ska jag ta tag i mitt liv o fixa lite saker :P
Juste , måste lägga fram biljetterna tills imon så jag inte glömmer dom! ;P

Aja , ha det bra !
Pussar ,

Grattis till Alma & Hampus som e tillsammans igen ! :D
Blev verkligen asglad när jag läste det !! :D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: