Hockeyfreaket

Hahaha skadeglädje (A) xD

Kategori: Allmänt

Jaha , nu sitter man i skolan och väntar på Petra igen xD
har ju suttit här nåra ggr nu för att vänta på henne elr Frida ;P men jag kan sysselsätta mig själv, elr oftast iaf :P
Petra ska ju med mig på hockeyn ikväll , näst sista hemmamatchen innan slutspelet :(
Lite deprimerande faktiskt ! :/

Efter skolan så va jag med Alma & Carro på Råslätt för Alma skulle köpa cigg . sen så skulle jag hoppa av vid sofiakyrkan , men busschauffören stannade inte ! Jävla as! så jag fick gå från june till idrottshuset , det e ju inte så långt , men man blir jävligt sur när dom inte stannar där dom ska ! och att jag har haft huvudvärk gjorde ju inte mitt humör bättre direkt ! men men , när jag kom dit så mötte jag Petra & Frida och sen gick vi upp till skolan igen , sen har vi bara suttit i soffan och ute vid den obemannade kiosken xD

Hahahaha , automaten snodde pengar för Hampus och Petra! xD hahaha, fan lite skadeglad nästan ju! ;D xD
Han skulle ha nån grej o så fick han inte ut den så då snodde automaten hans pengar , och sen när Petra skulle köpa så gjorde den likadant xD hahaha ,

Jag höll mitt tal i skolan idag på svenskan , det gick fan inte bra tyckte inte jag ! det var typ en minut för långt med ! jag tror fan inte det gick bra , men varje gång jag tror att nåt går åt helvete så brukar det gå helt okej , men tror jag att nåt går bra så går det åt helvete , så jag säger inget om vad jag tror ! hehe ,

Har väl inget mer att skriva nu antar jag , ha det bra !
Pussar , <3

Kommentarer

  • Spanaren säger:

    Jag har sett dig mycket hockeyn & lite i skolan.



    Vad söt du är! <3

    Msn? (A)

    2009-02-25 | 11:40:38

Kommentera inlägget här: