Hockeyfreaket

i wont cross these streets until you hold my hand

Kategori: Allmänt

Igår så va jag ju på hockey med Petra , asså allvarligt talat så va jag helt störd på hockeyn! xD
vid håves första mål så typ hoppade jag iväg , för det stog ingen jämte mig just då , så jag typ hoppade iväg och samtidigt så skrek jag "SKJUT!!!" xD jag skrattade mig typ igenom heeela matchen , sen stog jag o kollade på isen där spelarna hade vart typ 5 minuter tidigare xD det var jävligt kul/bra match , elr jag tror matchen va bra , jag tkr den va bra bara för att jag va på så jävla flummigt humör! xD jag kunde verkligen inte sluta skratta!! xD
Men jag missade inga mål denna gången iaf , trots att jag stod o stirrade på tom is ibland(A) xD
Hv vann ju iaf med 3-1 :D Oops Peter;) haha ,


Och idag så var det ju skola som vanligt , den va faktiskt(!) helt okej! :)
Trots lektion med Liselott så var den helt okej , hon är inte alls lika gnällig o så nu förtiden sen vi va hos rektorn och snackade om/med henne . Men hon blev lite tjurig på mig o Petra när vi skulle hämtat böcker , men men , det gick över ganska snabbt igen .
På Åsas lektion så fick vi göra ett arrangemang , mitt blev väl sådär enligt mig , o på Liselotts lektion så fick vi måla x)
Det va väl kul elr nåt xD
Vi fick nästan sluta en timme tidigare idag , så jag o Frida skulle ta tian ner till Rådhusparken o sen ta bussen hem , men hon som körde tian va ju sååå jävla seg så vi missade våra bussar och fick vänta en timme på nästa buss .
På stationen så såg jag Hampus igen , men jag e fan lite sur på honom! Man gör fan inte så ! Inte utan en anledning iaf ! och vad jag vet så har du ingen anledning?!
Aja , sen så träffade vi Linn där , hon skulle till Nässjö till sin nya pojkvän :)
På vägen hem så knackade Kim på mig :D men fy fan vad rädd jag blev! xD jag satt o messade med Frida & Petra och så är det nån som knackar till på mitt fönster och jag blev fan asrädd först , men sen så såg jag att det var Kim som stog utanför :D kul o se honom igen , blev ju dock inget snack idag :/ men men ,
Mamma hämtade mig vid bussen sen , åkte hem o har bara tatt det lugnt sen dess .
Borde egentligen plugga eftersom jag har engelska OCH svenska prov imon , men pluggar jag?! Nej , som vanligt så gör jag ju inte det ! Asså fan ta mig , jag måste skärpa till mig med skolan ! Iaf dom här ämnena , datan skiter jag ju i totalt , jag går på lektionerna , men jag gör inte det jag ska . Men palla bry sig om en jävla meningslös datalektion ! Nä , det gör man inte !
Aja , vet inte vad som händer ikväll . kanske ska fortsätta på min novell ?! aa så blir det nog .

Juste , Spanaren , min msn e: [email protected]

Ha det bra alla !
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: