Hockeyfreaket

Petras mesiga nördiga emorasmus xD

Kategori: Allmänt

Idag var det lång dag i skolan , det var tråkigt och segt . Känns inte som man fick så mkt gjort direkt .

Känns mest som att jag , Petra & Frida pratade hela dan . Vi snackade om massa kul saker o sa massa roliga o dumma kommentarer xD som vanligt då xD

Vi satt o snackade om Rasmus o så sa Frida att jag fantiserade om Rasmus naken , men då sa jag:
-Nä bara överkroppen.Resten ser jag inte för den e för liten .

Fy fan vilket asgarv det blev efter det xD 
 
O sen snackade vi om pinnar xD
Jag: -Men asså dom måste ju vara nån blandning mellan pinne och spindel eftersom det e en pinne med ben.
Frida: -Ja men nåt sånt är det väl.
Jag: -Haha ja tänkt , pinne kåt på pinne ! det hade vart nåt .
Frida: -Ja det hade ju verkligen vart nåt !

Det blev sånt jävla asgarv efter det också xD
Härliga kommentarer jag & Frida har xD

Imon så ska jag & Frida sova hos Petra för att vi ska "plugga" e de tänkt xD
Sen så är det skola på fredag igen , segt som faan !!

O jag har absolut inget att göra i helgen! :O :( 
Usch , jag kmr ju dö innan helgen e över ! o sen efter helgen så är det ju lov o då kmr jag ju dö ännu mer av uttråkning . Jag hatar att jag har blivit en sån som aldrig vill va hemma nuförtiden , jag vill bara va nånstans förutom hemma .
Alla typ ba: -Men det e väl skönt att va hemma ibland o bara va?
Nä det e de inte ! Det suger att va hemma ! Jag vill bort !
Tänk va skönt det hade vart med egen lägenhet ! Men allting är ju så fucking dyrt så man skulle aldrig ha råd att bo där själv . Fast vet inte om jag hade velat bo själv heller , :S aja , får väl hoppas på att man kan skaffa en egen snart .

Aja det var väl allt jag hade att skriva just nu . Ha det bra !
Pussar ,

Kommentarer

  • Daniel säger:

    Passa på att njut av mammas (eller kanske pappa) mat så länge du kan. Är det nåt man saknar när man flyttar hemifrån så är det den:). Sen är det fan så mycket billigare oxå... Annars får du väl komma ner hit till Halmstad å följa med mig på div ett hockey ^^.

    2009-02-04 | 23:15:38
    Bloggadress: http://danyf.blogg.se/
  • Daniel säger:

    haha men nu är det ju ingen Elithockey å då får man ta det som erbjuds vettu :).



    Kan ju säga att det är inte lätt att som född och uppvuxen i JKPG å bara missat 6-8 hemmamatcher på de senaste 8 säsongerna helt plötsligt inte få se några matcher mer än då och då bara för att man flyttat till västkusten. Sometimes life sux!!!



    haha, ja det där känner jag igen. Låt farsan klaga, det går över... tro mig :). Man flyttar så slipper man tjatet men aj vad man saknar att få maten lagad och tvätten tvättad :).



    haha måste låta som att jag är asgammal ;). Fast så jävla gammal är jag faktiskt inte. Jag är precis så där lagom gammal dvs. fyller 25 i höst :P.

    2009-02-05 | 18:09:01
    Bloggadress: http://danyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: