Hockeyfreaket

Praktikplats fixad nu ! :)

Kategori: Allmänt

Juste , jag glömde skriva innan att jag fixade en praktikplats idag :)
Buketten I Jkpg , så vecka 19-20 får ni komma o hälsa på mig! ;)
Jobbar från 8.45-18-15 varje dag i två veckors tid !
Usch , hur ska jag stå ut?
Jag vet ju inte ens om jag vill bli florist längre !! :S :/
Jag e ju jävligt sugen på att bli fjärrchaufför !! För er som inte vet vad det är så är det när man e lastbilschaufför som kör runt i hela Sverige/världen med varor ist för bara inom ett visst område .
Men jag vet inte , e ju lite surt om man vill byta linje nu liksom ! För då kmr det dröja ytterligare ett år tills jag får ta studenten och komma från skolan , och dessutom så behöver jag ju börja om i ettan i höst i såna fall ! Och det vill jag fan inte göra , vill inte gå ettan TVÅ ggr !! Nejnej , aldrig att jag skulle göra det !
Men men , får se hur det blir med den saken .

Imon så kanske systeryster kmr hit med :)
Va ju ett tag sen man träffade henne .

Den 7e mars så är det visst dop för Lowa med , ska väl bli trevligt elr nåt antar jag x)

Stackars Lowa ser ju livrädd ut i sin hemska tröja som hennes fader har tvingat på henne! :O x)
Jag skulle nog också ha den minen om jag var tvungen o böra nåt sånt fult klädesplagg!! ;)
Men den saken ska jag se till att ändra på , jag har ju min Marcus annars ;)

Usch vilken gammal bild , men bjuder på den xD

Jag kom just på att jag saknar Marcus massa!! :(
Jag har t o m en mapp på datorn där det bara är kort på Marcus ;) x)
Men eftersom han verkligen är världens sötaste unge så blir det ju så , att man tar många kort på han ;)
O nu måste jag ju dela med mig lite av lite kort på gullungen ;)

       
Dom två första är från Danmark -08 och den tredje är han ca. bara 2 veckor på :) <3
Dom här bilderna har jag ju iofs snott/fått från Helena , men skit samma liksom ;)

Aja , det var väl allt jag hade att säga nu !
Pussar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: