Hockeyfreaket

Rektorn idag igen ,

Kategori: Allmänt

Innan idag när jag stog o väntade på att ha svenska så precis när jag kom på att vi inte har nån svenska o är påväg därifrån så kmr Liselott ut från klassrummet och säger att vi ska till rektorn idag vid halv tolv , så Petra du måste komma till skolan!! Du får inte lämna oss med henne !

Idag efter skolan så blir det kanske att käka med Alma nånstans . Vet inte hur det blir än , för jag kanske ska få skjuts hem av pappa om bilen funka som den ska . För idag när han skjutsade mig till bussen så var den hellustig! När man gasade så typ saktade den ner o sen gasade den iväg igen som faan ! xD så han droppade bara av mig vid bussen o sen åkte han hem . Så hoppas den funkar som den ska när han ska ner till Hassel idag så att jag kan få skjuts hem ! :P

Ja det var väl allt jag hade att skriva .
Updaterar väl senare idag elr nåt . Ha det bra sålänge !
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: