Hockeyfreaket

Rektorn imon ,

Kategori: Allmänt

Juste , glömde skriva innan att jag träffade Andreas igår ! :D har typ inte träffat han på ett år :/
Men det va kul att se han igen även om det bara blev ett snabbt hej .
Jag kom på att jag glömde skriva att Tobbe o Kim o nåra fler från skolan va med igår på invasionen , jag blev rätt chockad kan jag ju säga när jag såg Tobbe där! xD kan inte tänka mig han som en hockeymänniska ! xD
Maja blev ju glad när hon såg Jim iaf ;) hehe , o så blev hon lite förälskad i Kim med ;)

Asså jag har typ inget att göra , jag e trött fast ändå inte .

Och så har jag dissat dig hela kvällen känns det som fast jag inte gjort det egentligen . :/

Imon är det skola igen , har bara data o sen till rektorn :S
Men jag ska fan hinna med mig buss som går vid elva , annars blir jag sur om jag inte hinner med den för då går inte nästa förrän vid kvart i två !

Aja , det var väl allt för mig .
Ha det bra !
Pussar ,

Kommentarer

  • maja säger:

    Hihi(A) Jag älskar dej:)<3

    2009-02-02 | 14:40:28
  • Fia säger:

    haha aldrig..:) LUUUUULEÅ!!!!

    2009-02-02 | 16:13:49
    Bloggadress: http://fiaungen.blogg.se/
  • Julia säger:

    Hur gick det hos rektorn då?:P

    2009-02-02 | 19:49:40

Kommentera inlägget här: