Hockeyfreaket

sömnen ,

Kategori: Allmänt

Jag tror jag ska sova snart , det e faktiskt ganska ovanligt att jag går o lägger mig såhär "tidigt" .
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra för att kunna somna tidigt ! Jag vet fan inte vad jag ska ta mig till !
Men jag kan ju ändå inte somna , o om de inte e nåt kul på datorn så kollar jag på tv ist .
Mamma o dom har sagt att jag inte kan sova bara för att jag sitter vid datorn och det , men vad fan ska jag göra om jag inte kan sova då?
Får väl börja ta sömntabletter elr nåt annars , men det e fan inte kul att behöva ta det heller! :/
Men men , får se hur det blir med den saken .

Jag blir så grymt avundsjuk på folk som e aströtta på kvällen som gör att dom går o lägger sig tidigt! Jag vill också va sån ,  elr iaf ibland . :/

Aja , sov så gott alla!
Puss på er , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: