Hockeyfreaket

stockholm vart kul! :D

Kategori: Allmänt

Det var ett tag sen jag bloggade nu , men i fredas så blev det ju inte så mkt eftersom jag var i Kaxholmen o igår va jag ju i Sthlm o jag pallade inte blogga nåt när jag kom hem inatt :P

I Sthlm så vart det toppen , allt var bra ! :D Matchen vann vi med 5-3 :D klacken vart väl lite sådär i nåra stunder men annars tycker jag att det var bra ! Det enda var att jag hade en Difare(!) bakom mig typ hela matchen , för sista perioden så stog han framför mig ist . "Jag bryr mig inte" , "Det är okej"  det var typ hans standardmeningar !! jag störde mig som faan på honom , han störde ju fan allt !!

Resan till Sthlm va rätt seg , hemresan vart sååå grymt mkt bättre !! ;D
Nu vet jag att jag e unik iaf :D det fick jag höra typ en miljon ggr av JohoHaha (Jussi) xD
Träffade nåra mysiga killar ;) elr vad säger du Maja?;) Carro vet inte så mkt av vad som hände på hemresan eftersom hon sov xD hon hade väldigt djupa samtal med JohoHaha iaf xD det e ju hennes nya polare ;P
Matchen var helt okej , :) den bästa tror jag faktiskt denna säsongen , iaf av dom jag kan minnas tillbaka till x)
Efter sista perioden så tog Johan Davidsson micken o höll ett "tal" för oss :) det vart mkt bra gjort av honom tkr jag! :D
Vi stog o skrek att dom skulle hämta Hv , o att vi inte tänkte gå hem förrän Hv kom ut , o efter ett tag så kom Hv ut på isen :D <333
Asså min röst e lite fuckad xD ibland så går jag upp jätteljust o låter jättekul o ibland så är den normal xD
Jag har ju inte tappat den helt , och jag är inte så värst hes heller :P jag har inte vart hes på mkt länge , o man vänjer ju rösten med efter att ha skrikit nåra matcher :P

Asså egentligen så skulle jag kunna skriva mer om Sthlm , men det pallar jag inte xD

Här är när spelarna kommit ut igen:D


Klacken :D You got to love these people!! <3

Idag har det inte hänt så mkt , Camilla & Micke vart här från elva till två typ . Dom hade tre av ungarna med sig ,
dom kanske ska köpa/låna hästarna . Det e typ allt som hänt idag , för den enda planen jag hade att göra idag var att duscha o det har jag gjort nu :P blir väl tvn o datorn resten av kvällen :P

Men ni får ha det så bra ,
Pussar ,

Kommentarer

  • Fia säger:

    asså asså asså :P Nu längtar jag till Luleå..:)

    2009-02-02 | 15:12:47
    Bloggadress: http://fiaungen.blogg.se/
  • Julia säger:

    Ja skitdyrt är det =/

    2009-02-02 | 20:41:04
    Bloggadress: http://wuha.blogg.se/
  • Daniel säger:

    Den jävla idioten (DIFaren alltså) stod bakom mig då han stod framför dig ;). Han skulle slänga ner mig när jag sa till han att ge fan i att hälla öl på oss framför. Med typ 4 minuter kvar slängde han ut ölen på min tröja, Lovisas väska samt på Andreas rygg.

    2009-02-04 | 19:55:04
    Bloggadress: http://danyf.blogg.se/
  • Daniel säger:

    Nästa gång klipper vi den fan, eller vad säger du? ;). Jag håller och du slår :P.

    2009-02-04 | 21:24:55
    Bloggadress: http://danyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: