Hockeyfreaket

Alkohol & tuggummi ! (Y)

Kategori: Allmänt

Det gick bra hos rektorn idag , dom ska snacka med Liselott o sen ska vi ha ett möte med henne o så ska vi prata om hur hon kan förbättra sig o sin fucking attityd !

Tim , du borde lära dig att ta de lungt! Du får inte skada dig !! :(

Imon är det skola igen . Blä på det ! Jag vill inte ha skola ! Segt som faan !!
Men slutar ju vid 12  o sen får jag skjuts hem av pappa :) gött ! :P

Idag har jag varit lite duktig! ;D
- diskade efter maten
- fixade iordning hos hästarna
- va o fixade Twist
o lyckades t o m hålla elden igång i spisen ! :P
Nästan lite stolt över mig själv! ;D

O nu ska jag förändra mig själv , har bestämt mig för att sluta äta godis o onyttiga saker . Ska hålla mig till sockerfria tuggummi :P
O när Zimon blir lite äldre så har jag tagit ansvaret att träna honom , ut o gå med han o sen cykla med han när han blir ytterligare lite äldre . Han ska fan bli den finaste av dom alla , elr Henna e ju redan den finaste . Men han ska fan vinna allt ! ;)

Petra trodde att jag hade blivit sjuk när jag sa att jag skulle sluta med godis o onyttiga saker xD
Men shit , jag kom just  på att jag egentligen inte får dricka alkohol då om jag ska skippa allt onyttigt . :O
Men det måste jag ju få , alkohol e tillåtet ! ;)

Aja , det var väl det jag hade att säga . Elr juste , grattis till Björn Melin som gifte sig igår! :D
Aa , nu var det allt . xD
Ha det bra !
Pussar ,


Kommentarer


Kommentera inlägget här: