Hockeyfreaket

Aj som faan! :/

Kategori: Allmänt

Jaha , det blev en hemmahelg trots allt . Tror jag iaf , det har ju inte hänt så mkt hittills . Inget Växjö varken igår elr idag , vet inte om det blir nåt med det imon heller .
Men får se hur det blir med den saken :)

Idag har det inte hänt så mkt , va hos morfar en sväng o hälsade på :)
Det vart trevlans . Va ju ett tag sen man vart hos honom , känns mest som man är hos mormor nu när hon är inne på det där hemmet :/

Asså jag har så jävla ont i min arm , bara för att Zakera högg mig innan .
Hon är fan inte klok den hunden! Hon har blivit helt jävla galen !
Tacka vet jag Henna :) henne kan man alltid lita på ! <3 men hon är ju min hund så det är ju inte så lustigt ;)

Jag fick veta innan att Fredde kmr o hämtar valparna på fredag! :O :(
Fan vad jag kmr sakna Lurvas!! :'( för mamma o dom kmr ju aldrig vilja ha honom så jag får som vanligt ge med mig och acceptera att dom tar den dom vill ha!

Jag räknade ut innan att jag bara på två dagar har tagit ca 20 tabletter! :S
Jag känner mig verkligen som en knarkare ! Jag vill fan inte ta så mkt tabletter !

Vet fan inte vad jag ska göra ikväll , har så grymt tråkigt !
Har ingen lust att kolla på film , jag har fan inget tålamod till att kolla på film längre . Elr jag tror egentligen inte att jag nånsin har haft det .
Jag blir så jävla uttråkad av att bara sitta still o kolla på film . Helt jävla segt ! Men men , får väl hitta på nåt annat .
Tror jag ska spela nu elr nåt :P

Så ni får ha det så bra !
Pussar ,

Kommentarer

  • Petra säger:

    Ne då får inte jag träffa dom små valparna :(

    Har du döpt om Zimon till Lurvas? xD

    2009-02-08 | 12:34:57
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: