Hockeyfreaket

Guld till Sverige ! :D

Kategori: Allmänt

Jaha , vad har ni där ute gjort idag då?
Själv så har jag inte gjort så mkt , kollade ju på hockeyn innan o sen efter det så blev det väl inte så mkt mer gjort .
Jag har lyssnat på massa gamla rockballader ikväll , fan va bra en del e asså! :)

O jag e så grymt förälskad me! :D <3 Fast det e inte i nån , utan det e i en låt ;) xD haha ,

Asså egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva här , jag började väl mest skriva här för att jag skulle ha nåt o göra xD
Men jag har inget vettigt o skriva ,

Hahahaha , jag kan se Petra i cam nu , o hon e så söt när hon sover xD hehe lilla Petra e trött xD

Men aja , ni får ha det så bra ! Sov gott alla !
Pussar ,

Kommentarer

  • Petra säger:

    Jag sover inte alls! jag vilar bara ögonen ^^'

    2009-02-09 | 00:39:44
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: