Hockeyfreaket

Im standing on the rooftop ready to fall

Kategori: Allmänt

Jaha , så vad ska man skriva här då ?

Imon så kanske jag ska till Petra , men eftersom hon e i Sthlm imon så måste jag sysselsätta mig till typ halv tio-tio på kvällen , jag får väl va hos syster elr nåt . Om jag nu ska stanna i stan , det beror ju på fucking mamma o dom !
Jag fattar inte varför jag ska hem egentligen , för jag lär ju ändå bara sitta på rummet o spela för hög musik o så blir dom sura för det , för pappa e ju sådär jobbig nu så han inte pratar med mig längre ! Faan vad jag hatar det , så jävla barnsligt !! Asså ibland så hatar jag verkligen honom , ja jag vet att han e min pappa o allt det där , men jag hatar verkligen honom när han e såhär ! Aja , det går väl över  , det har det ju gjort alla andra ggr .
Men iaf , jag funderar på om jag ska stanna i stan imon iaf . För palla åka hem o va hemma o sen in på lördan igen , får se hur det blir med den saken .
På lördag så är det ju match igen , och om den där "Spanaren" existerar så vill jag fan veta vem det e ju !
På lördag sen så blir det att sova hos Petra iaf , o sen hem på söndan nån gång .

Idag så hade jag ju två prov i skolan , sen på Åsas lektion så fixade vi det sista på dokumentationen och sen gjorde vi smycken , elr alla andra gjorde , jag satt mest o hade huvudet på bänken , pågrund av att jag hade haft konstant huvudvärk heeela dan ! Men jag gjorde iaf en ring och ett armband , det ser förjävligt ut ! xD
Tror ju verkligen inte att jag nånsin kmr ha på mig det ! xD
Efter skolan så blev jag hämtad av mamma , skönt att slippa åka buss hem en sån här dag ! Hade verkligen inte pallat med det ,
I skolan idag så fick jag se Rasmus för första gången på länge ,
På lunchen idag så fick jag, Petra , Frida & Julia sitta helt mobbat vid datorerna typ o käka xD för det va fullt i heela matsalen verkligen , det kändes verkligen helt mobbat att sitta där ! xD
När vi satt där så va det några som höll på med att snurra enkrona på bordet och sen flög den iväg och träffade självklart min ömma tå! Faan vad ont det gjorde ! xD

Aja , det var väl allt jag hade att skriva idag . Ha det bra !
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: