Hockeyfreaket

stolt över mig själv ! :D

Kategori: Allmänt

Skola idag , den va väl helt okej . På datan gjorde jag som vanligt inget xD
Asså datalektionen är den jag bryr mig minst om i hela världen typ xD jag e verkligen såååå ointresserad av det ! xD
Efter den lektionen så drog jag,Petra&Frida ner på stan , skulle ju fråga om Petras praktikplats , men hon fick den inte :(
men men , jag kmr ju typ bo hos henne dom veckorna iaf xD
Sen åkte vi upp till skolan igen , käkade o sen hade dom matte och jag satt vid skåpen och väntade .
Efter det åkte vi ner till stan igen och tog en fika på Malmborgs , det vart trevlans ! :)
Efter det så dumpade vi Frida vid bussen , sen gick vi runt på stan i nåra timmar , vi testade skor o kollade på saker :)
Det va massa kul ! :D sen sprang i runt på BR och slog på alla saker för att dom skulle spela xD
Jag hittade massa saker jag ville ha , och jag har ju faktiskt pengar så jag skulle kunna köpa nåt till mig själv :P
Men kanske ska på stan med Helena imon så kanske köper nåt då :)
Imon så är det ju hockey igen , näst sista hemmamatchen innan slutspelet . Denna säsongen har gått fort tkr jag , alldeles för fort ! :/
Och på lördag är den sista matchen för säsongen!! :'( elr det blir ju slutspel sen , men det är ändå inte samma sak . för slutspelet går fort och sen är hockeyn över , och då måste jag vänta en evighet på innan den börjar igen :(
Hoppas det händer massa kul i sommar som gör att jag inte tänker så mkt på det då ! :)

Hahaha idag i skolan så ropade jag på Hampus för jag skulle fråga om han hade en tändare jag kunde få låna , elr inte jag men Julia xD Men antingen så hörde han mig inte elr så ignorerade han mig xD

Ikväll vet jag inte vad som händer , funderade på om jag skulle skriva på min novell .
Kanske kan hinna klart med den tills imon också , det hade ju vart ganska bra . Men får se hur det blir med den saken .
Aja , ha det bra alla !
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: