Hockeyfreaket

Vi e stolta mongolider xD

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag o väntar på Petra , för hon e och duschar . VI gick faktiskt upp vid elva idag! Tro det elr ej , och det blev inte så sent inatt heller . Typ vid tretiden elr nåt , ovanligt tidigt för o va oss typ xD
Men hon va grymt trött och jag började bli trött , och dessutom så hade vi typ inget att göra .
Men idag så har vi massa att göra , elr inte massa men lite :P
För vi har redan haft våra ansiktsmasker , "Vi e stolta mongolider!" xD vi såg ut som faan , och Petras mamma typ bara skrattade åt oss xD
Ikväll så är det hockey , och det verkar ju som den där Spanaren ska vara där , jag vill veta vem du är ! Nu får du ju avslöja dig! Jag har inte tålamod till o vänta såhär länge! xD
Så se till att adda mig på msn nu! ;P

Hahahaha , jag va lite elak mot Petra innan (A) xD
Hennes mamma frågade om vi ville ha köttfärssås och penne , men Petra ville ha spagetti , men det ville inte Alexandra ha , så då frågade hon mig vad jag ville ha och då sa jag att det gick bra med penne xD o Petra typ ba: "NEEEEEEEEJ det e äckligt , varför kan vi inte bara ha normala spagetti?!" xD
Men nu så blir det köttfärssås och penne :) det ska bli gott ! :)

Jag har fan huvudvärk idag igen :/ har haft det typ varannan dag denna veckan , men jag ska ta alvedon elr nåt sen när vi ska käka så jag hoppas att det går över då ! :)

Aja , det var väl allt jag hade att skriva just nu , ha det bra alla !
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: