Hockeyfreaket

200e inlägget :P

Kategori: Allmänt

Jag vill att speedwayen ska börja igen , det var aslängesen jag va på det senast känns det som !
Den första hemmamatchen för VMS 2009 kmr inte köras förrän den 28 april kl. 19.00 . Så jävla surt att det e så långt kvar, och då när den matchen är så är det bara en elr två dagar kvar tills vi ska till Danmark så då är det inte säkert att jag får åka på den , då kmr jag bli sur!!

Hoppas det går lika bra denna säsongen som förra gjorde , fast hoppas ju självklart på guldet i år!:)

Förarna denna säsongen:  
- Jason Crump
- Jaroslaw Hampel
- Lee Richardson
- Peter Ljung
- Thomas H Jonasson
- Jurica Pavlic
- Karol Zabik
- Adrian Gomolski
- Patrick Hougaard
- Robin Aspegren



Mitt 200e inlägg handlade visst bara om speedway:P men men ,
Ha det bäst!
Puss ,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: