Hockeyfreaket

Haha , lilla Carro ;D <3

Kategori: Allmänt

Haha Carro hade glömt att Invasionen va på lördag xD
Men jag påminde henne idag :P
Nu är det inte många dagar kvar:D jag längtar som faan ! :D
 O på lördag så får jag träffa Maja med :D <3
Vi har inte träffats sen nyår tror jag det va :( alldeles för lång tid! :/
Men på lördag, då jävlar!! ;D

Idag så slutade jag vid tio , men eftersom jag inte hade nån buss som gick tidigt hem så var jag kvar i skolan . Och sen tog jag bussen till Ryhov , där mötte jag mamma o sen var jag med henne hos sjukgymnasten .
:O han hade rakat av sig håret!!:O :( han passade inte lika bra i det , men han e lika söt ändå;) hans leende kan man ju typ mörda för!;)
Johan som vart där idag vart ganska söt med , o Anne försöker tvinga mig att jag ska ta med mig kläder så jag kan träna med dom xD men nä, skulle inte tro det ;P xD
Den där långa långhåriga Fotbollskillen ser rätt bra ut med , fast han e ju blond :/ xD

Aja , det var väl allt jag hade att skriva just nu .
Men ni får ha det så bra !
Puss ,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: