Hockeyfreaket

Skinny<33

Kategori: Allmänt

Jaha idag så har jag vart hos Petra hela dan:) det vart trevlans, "sov" typ till halv fyra sen käkade vi o sen låg vi i soffan o degade xD
Sen kom mamma o hämtade mig vid sjutiden typ:P
sen när jag kom hem så käkade jag lite o sen har jag kollat på tv o suttit vid datorn. o jag har saknat min Skinny som faan!!:( jag har typ tänkt på honom heeela fucking dagen!! jag vill träffa Skinny nuuuuuu!!!!!!!!!:( <3
Aja, får se till att göra det snart!;) Annars kmr jag ju dö av saknaden till honom!

Denna natten har vart ganska muppig! xD ahahha, tänker inte gå in på detaljer! xD

O Petra, du skulle ha träffat Rasmus! Han e säkert snäll o omtänksam o allt det där!:)
Tkr att du ska ta chansen nästa gång!!
 
 
O den där idioten har ju verkligen sabbat sina chanser nu!! Han kan ju gå och hänga sig tkr jag, för man säger inte så som han säger!!!!! Asså jag blir så fucking sur på honom!! Han har ingen rätt att komma med idiotiska kommentarer, tro fan att folk bryr sig!!!

Ska nog försöka sova snart, asså jag trodde fan att klockan var mer än vad den är! Känns som den e typ fyra elr nåt o så är den bara halv tre! xD
Men jag ska nog försöka sova iaf snart xD
Vet inte vad som händer imon, elr idag blir det ju:P men aja, blir väl att va hemma o slappa elr nåt.

Men aja, ha det bra alla!
 Pussar ,


                                                                                                              Skinny<3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    du får nog väldigt många mer läsare om du slutar skriva massa skit i din blogg! för hur kul är det att läsa en blogg som du kallar alla idioter i hela tiden. Va bara ett tips eller du kasnke ska kalla mig idiot med. haha. hejdå!

    2009-01-19 | 13:10:34

Kommentera inlägget här: