Hockeyfreaket

Berra<3 xD

Kategori: Allmänt

Jahopp ny dag å inget o göra. Vettifan vad jag ska hitta på. Sitter nere i köket nu och glor typ, hatar när dom tar datorn och ställer den på massa andra ställen. Jag ska fan skaffa min egna bärbara snart.
Usch mamma o pappa tjatar om att jag ska måla idag, men jag orkar fan inte, jag e inte på humör längre. Jag vill bort.

Asså jag e helt förälskad i Nomy! Han gör så grymt bra musik! Grymt glad över att ha alla hans album på datorn, det lite jobbiga e dock att det finns typ 3-4 versioner av samma låt, crucified by love finns det 4 versioner av, en som bara heter crusified by love, en annan heter crusified by love (orchestra version) en annan heter crusified by love 2006 och den sista heter crusified by love 2008. och så finns det några låtar till som e i olika versioner, men jag orkar inte leta upp dom, för detta e den låten som jag har lagt mest märke till att den finns i massa versioner.

Ne nu ska man väl ta o hitta på nåt. Ha det bra!
Juste, min nya kille heter Bertil men kallas för Berra fick jag veta av Anna igår ;) xD
Hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: